dejmalek

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O dejmalek

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Tak vyřešeno... Telekom asi s tím nic neudělá. Protože na VDSL2 používají ústředny pro provoz taky VOIP nebo něco podobného. Ale pokud se VOIP zařízení připojí přes VPN tunel, mělo by být vše OK... Díky všem za rady a návody. L.
  2. Jak víš, že mám VOIP od 802.cz? ..dnes uř RIO media. Vše je mi jasné. Doma s tím problém nemám, protože si to dokážu vyřešit... řešením je opravdu router, co umí toto vypnout... nedá se nic dělat. Musím nějak z česka hovořit s Telekomem.. nedá se svítit
  3. To jsem si myslel taky. Jenže pak nefunguje klasická pevná linka.... :-( .... takže si nejsem 100% jist...
  4. Tj... ale za jaký typ? Je otázka, jaký tuto fci umí vypnout a zda ho TCOM nabízí ...
  5. Přešli jsme z ADSL na VDSL službu. Modem ZTE II. Problém nastal, s používání služby VOIP, kterou léta máme aktivní. Služba je nefunkční a je to způsobeno nemožnosti SIP ALG na routeru vypnout. Poradí někdo? PS: Ikdyž píšu česky, jedná se o pevnou VDSL linku používanou na Slovensku. Díky Lukáš