yves01

Člen
  • Počet príspevkov

    27
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O yves01

  • Hodnosť:
    Radca
  1. @Pepsi Napisal som im na aplikacia@telekom.sk. Chceli oo mna ID sluzby a screenshot + prislubili ze to pretestuju. Tak som im to dodal a cakam co bude.
  2. @Pepsi Ano, vyzaduje sa iOS 9.0 alebo novší, ale toto by malo byt spolnene, mam iOS 9.3.5. Stale to nejde.
  3. Najviac ma tešia také príspevky, ktoré riešia technické problémy.
  4. Ahojte, prestalo mi fungovať živé vysielanie v appke Magio GO na Ipad Mini (verzia iOS 9.3.5). Na iOS 12 na mojom iPhone 6 to ide. Asi niekto niečo updatoval :-( Preinštalovať appku nepomohlo.
  5. Ja by som si kupil Apple TV ak by bolo Magio Go k dispozicii....
  6. Asi sa niečo deje s Magio GO. Cez víkend mi to prestalo fungovať... Najprv som myslel že je to niečo sieťové, ale už to trvá dlho. Nejde mi to ani na MacOs, ani na IOS (Ani na Iphone ani na Ipade). Magio Go pre IOS tvrdili že sú nová verzia a vyžadovali nové prihlásenie. Skončilo to Request Timeout, nejde nič, ani programTV, ani žiadny kanál. Na MacOs to pár minút mrzne, žiadna chybová hláška, a tiež nič nejde, ani program TV, ani žiadny kanál. Ikony kanálov sa nevykreslia.
  7. Mňa napadá len toto: dať ten android do "factory default mode" a všetko preinštalovať nanovo. Android je dosť rozšírený na telefónoch tak to by snáď mohlo chodiť.
  8. Ahoj @MegaGURU, myslim ze ano, beriem od Telekomu vsetky sluzby.
  9. Tak som na to konečne prišiel, ide o softwarový konflikt. Ak beží sůčasne na MacOS VLC player, tak na Magio Go proste väčšina kanálov nejde. Na tom VLC nemusí nič aktívne bežať, stačí ak aplikácia nie je ukončená - tj. je pod ňou bodka. Bolo by fajn keby to niekto vyriešil.
  10. Zasa mi to zacalo robit. Reinstalacia pluginu nepomohla. Mam dojem ze to je na MacOs nejake citlive - viac ako na Windows..... Menil som len router a zapol firewall v OS. tym to ale snad nebude?
  11. Držím palce @m_sms, aby sa to vyriešilo. Moja osobná skúsenosť bola, že otvorením témy tu na fóre som napredoval rýchlejšiie ako volaním cez hotline. Problém s tým hotline bol, že aj keď sa to otváralo viackrát, nemali schopnosť to dotiahnuť do konca. Ak teda opomeniem tú skutočnosť, že v špičke sa čaká aj 30 min, kým Ti vôbec zdvihnú telefón.
  12. Možno by stálo za pokus preinštalovať nanovo celý Windows, dať všetky updaty, a postupovať podľa návodu. Ak ani to nepomôže tak už fakt neviem.
  13. Tak mi to konečne včera začalo fungovať. Moj prvý dojem z HG8245 je celkom dobrý. Pokrytie rodinného domu takmer identické s predchádzajúcim TP-Linkom. Základné veci čo som v Menu hľadal som aj našiel. Akurát sa musím vzdať druhého pásma 5GHz a protokolu AC. Toto však nie každé zariadenie podporuje, takže to prežijeme.
  14. @Terka Včera po !2:00 mi volal automat z čisla 0800/123555 že či je porucha odstránená. Tak som zadal že nie je nakoľko nevidím žiadnu zmenu na ONT :-(
  15. Technicky verim ze toto je najlepsie riesenie, ale ak mozem usetrit jeden spotrebic, tak preco nie.