Rene777

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Rene777

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý večer prajem ! Od 22 februára mam novú faktúru. Dnes 26.februára si pozerám spotrebu a mam tam 42minut volania do iných sietí ? Veľmi dobre si pamätám dokopy som volal cca 3-4 minúty(veľmi dobre pamatam). Za december a január som platil faktúru 1000€ keďže som nevedel ze je toľko účtovanie za volanie zo Švajčiarska na Slovensko. Odvtedy som si dával pozor ale dnes ma to opäť prekvapilo? Môžte mi to racionálne vysvetliť ? A poplatky sa účtujú aj za len prezvonenie? Ale 42minut som vôbec nevola ako píšem 3-4minuty maximálne. Ďakujem a po príchode na SK som s Vami skončil.
  2. Dobrý dennis mesiac som vo švajčiarsku minulý mesiac mi prišla obrovská faktúra..za tento mesiac od 22.devembra do 21.januára mi ukazovalo faktúru 297€ pred 5dnami sa akrualizovala a uz tam nabehla 324,03€ lenže odvtedy som nikomu nevola ani napísal anibinternet nepoužil (ten mi tu vôbec nejde) a chcem sa spýtať či sa účtuje aj za to, ked niekoho prezvanam (aby išiel na internet a volali). Sledujem si aj faktúru na vasej stranke a stalebtsm mam to iste ale je tam napísané: Aktualizované 31.decembra 2017. Aj to sa Čas chcem spýtať kedy sa mi to opäť aktualizuje ci sa nezmenil stav v doplatkoch. René.
  3. Pekný den potreboval by som zistit moj PIN KOD kedže papiere od neho doma nemam a nenachadzam sa práve doma po aktualizacii na mobile sa mi restartol mobil a kedže som bol v zahraniči a tam som stratil SIM kartu tak ked som prišiel na SK tak som vybavoval novu s tym istym cislom ale na PIN KOD som zabudol kedže ani raz odtvedy nebol vypaty.