mojtelekom2016

Člen
  • Počet príspevkov

    17
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mojtelekom2016

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. No ja písal hlavne o tom, že nepochopím že paušal Ano M data stoji rovnako ako paušal Ano M, no napriek tomu tomu prvemu pridali viac dát, aky to má zmysel.
  2. Mňa by zaujímalo, prečo je taký rozdiel v pridelení voľných dát v paušali ANO M a Ano M data, nakolko sú cenovo rovnaké.Myslím, že dosť ľudí na to nadáva a cíti krivdu a diskriminaciu.
  3. Ahoj Jamal2311, som sklamaný, že takéto otazky tu človek musí čitať, ak ti niečo nefunguje, tak to môže aj nemusí byť chyba Telekomu, tá možnosť aktivácie v aplikácii Telekom je zrozumiteľná a jasná, stačí sa len preklikať pár riadkami, no nato aby si sa preklikal, tak neviem ako ty,ale ja som zaregistrovaný v aplikácii pod účtom, ktorým sa aj prihlasujem na starnku Telekom, alebo stručne a jasne, aplikácia bude korektne fungovať ak máš s Telekom uzatvorenu zmluvu o elektronických službach. Takže skús sa najprv pozrieť na to podľa mojej rady, alebo ak to ani tak nebude fungovať , skus telefonickú podporu Telekom , no alebo ak máš blízko predajňu Telekom môžeš sa spýtať tam.Veľa šťastia
  4. Ešte by som rád vedel, že či vie niekto, prečo pripájajú na uzol čo najviac ľudí, keď v konečnom dôsledku u všetkých sa bude v čase špičky vo večerných hodinách uplatňovať agregácia.Je to len brutálny spôsob ako zarobiť asi....
  5. myslím, že asi nie, pretože by to aspoň technická podpora mala vedieť a keď som im volal, tak nič také nespomenul.
  6. ...to akože keď to spustia pojde to tak permanentne?...nechápem, prečo tým zaťažujú pri testoch normalnych zákazníkov
  7. akože funny odpoveď...nič v zlom, ale pred týždňom šlo všetko v pohode, celých 24 hodín som nemal problém s rýchlosťou....pozorujem to posledný týždeň
  8. s tou rýchlosťou si vieš pozrieť aj 4k video...takže nepíš blbosti ohladne 480p
  9. nie, vo fakture sa nič z toho nedalo vyčítať
  10. Dobrý deň, už asi týždeň pozorujem vo večerných časoch zníženú rýchlosť internetu, som pripojený VDSL cez kábel, cez deň to ide 36Mb/s a k večeru od tej približne 18.30 h to ide ani nie polovičnou rýchlosťou, do 15Mb/s. Na technickej podpore mi odpísali, že z ich strany problém nevidia, že vraj si mám skontrolovať svoje zariadenia. Mne sa javí všetko OK, no neviem si vysvetliť tú pomalšiu rýchlosť, nejaký nápad?
  11. No ak sa prenieslo tolko ako píšeš, tak nemám nič proti tomu, prinajmenšom je to potom chyba telekomu, pretože spotrebu som si sledoval a ku koncu ZO som mal ešte 1100MB ,ktoré sa mali preniesť....uvidím na prvej fakture.
  12. Do noveho mesačneho zúčtovacieho obdobia 22.11. - 21.12. 2018 sa mi malo preniesť 1100 MB, ako rátam a ako pozerám aj na tvoje vyjadrenie stále nerozumiem kde mám svojich prenesených 1100MB, pretože teraz mi už neukazuje 261MB ale 285MB z 2500MB
  13. No neviem ako ty chápeš ten screen ale ja čitam z toho screenu , že mám vyčerpané 261MB z 2548MB a platnosť do 21.12. teda do ukončenia mesačného obdobia a ďalšie 2548MB mám do 21.1.2019. Žiadny údaj o prenesených 1100MB ,ktoré sa mi mali k danému dátumu preniesť.
  14. Prepáč, ale asi to zle odpočítavaš, ak sú to dáta z predošlého obdobia tak ako píšeš, tak by sa ti to množstvo dát malo zmenšovať , je tak?..no a akosi mne sa ten stav zväčšuje, to znamená asi, že je to spotreba z 2,5GB ktoré mám v paušáli. Teda nič také, že čerpám ešte prenesené dáta.
  15. Na tom maili spia, neodpovedajú.