mojtelekom2016

Člen
  • Počet príspevkov

    27
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mojtelekom2016

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Uvažuje sa v blízkej dobe nad inými balíkmi internetu aké sú v ponuke teraz?..načo mi je ich bombastická reklama, že zrýchľujú internet, a zadarmo ( lebo inak by to ani nešlo ) keď v balíku L je ponúkaná rýchlosť do 120Mb/s a oni ju nevedia dosiahnuť ani po jej údajnom zrýchlení, na metalike VDSL predtým 36Mb/s, teraz po bombastickom zrýchlení 43 Mb/s !:-) Nebolo by vhodné vytvoriť viac balíkov, napr. kúskovať po 30Mb/s? Prečo hádžu optiku aj VDSL do jedného balíka nepochopím už vôbec.
  2. mám magio L
  3. Žilinský kraj mal zrýchlovať až po 28.10. , mne poslali sms že ma zrýchlili už v piatok, no bohviečo to nie, ale lepšie ako nič, realne download okolo 46Mb/s, upload 4,5Mb/s
  4. Veď si písal, že Žilinský kraj až po 28.10.
  5. Ja včera zistil, že mám vyššie rýchlosti, ale profil nezmeneny, predtým okolo 36Mb/s, dnes takto
  6. okres Lipt.Mikuláš
  7. Ešte nič nezrýchlovali, takže ani nebudú nič robiť u mňa?
  8. áno, mám aj Mágio TV
  9. takto mám teraz
  10. Ahojte, má už niekto zrýchlené VDSL magio L? Zaujímalo by ma ako sa to zrýchlilo, momentálne mám niečo medzi 32-36 Mb/s download a upload medzi 3-4Mb/s. Ak mal niekto podobný profil nech napíše ako rychlo mu to ide teraz.Ďakujem
  11. No ja písal hlavne o tom, že nepochopím že paušal Ano M data stoji rovnako ako paušal Ano M, no napriek tomu tomu prvemu pridali viac dát, aky to má zmysel.
  12. Mňa by zaujímalo, prečo je taký rozdiel v pridelení voľných dát v paušali ANO M a Ano M data, nakolko sú cenovo rovnaké.Myslím, že dosť ľudí na to nadáva a cíti krivdu a diskriminaciu.
  13. Ahoj Jamal2311, som sklamaný, že takéto otazky tu človek musí čitať, ak ti niečo nefunguje, tak to môže aj nemusí byť chyba Telekomu, tá možnosť aktivácie v aplikácii Telekom je zrozumiteľná a jasná, stačí sa len preklikať pár riadkami, no nato aby si sa preklikal, tak neviem ako ty,ale ja som zaregistrovaný v aplikácii pod účtom, ktorým sa aj prihlasujem na starnku Telekom, alebo stručne a jasne, aplikácia bude korektne fungovať ak máš s Telekom uzatvorenu zmluvu o elektronických službach. Takže skús sa najprv pozrieť na to podľa mojej rady, alebo ak to ani tak nebude fungovať , skus telefonickú podporu Telekom , no alebo ak máš blízko predajňu Telekom môžeš sa spýtať tam.Veľa šťastia
  14. Ešte by som rád vedel, že či vie niekto, prečo pripájajú na uzol čo najviac ľudí, keď v konečnom dôsledku u všetkých sa bude v čase špičky vo večerných hodinách uplatňovať agregácia.Je to len brutálny spôsob ako zarobiť asi....
  15. myslím, že asi nie, pretože by to aspoň technická podpora mala vedieť a keď som im volal, tak nič také nespomenul.