mojtelekom2016

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mojtelekom2016

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ešte by som rád vedel, že či vie niekto, prečo pripájajú na uzol čo najviac ľudí, keď v konečnom dôsledku u všetkých sa bude v čase špičky vo večerných hodinách uplatňovať agregácia.Je to len brutálny spôsob ako zarobiť asi....
  2. myslím, že asi nie, pretože by to aspoň technická podpora mala vedieť a keď som im volal, tak nič také nespomenul.
  3. ...to akože keď to spustia pojde to tak permanentne?...nechápem, prečo tým zaťažujú pri testoch normalnych zákazníkov
  4. akože funny odpoveď...nič v zlom, ale pred týždňom šlo všetko v pohode, celých 24 hodín som nemal problém s rýchlosťou....pozorujem to posledný týždeň
  5. s tou rýchlosťou si vieš pozrieť aj 4k video...takže nepíš blbosti ohladne 480p
  6. nie, vo fakture sa nič z toho nedalo vyčítať
  7. Dobrý deň, už asi týždeň pozorujem vo večerných časoch zníženú rýchlosť internetu, som pripojený VDSL cez kábel, cez deň to ide 36Mb/s a k večeru od tej približne 18.30 h to ide ani nie polovičnou rýchlosťou, do 15Mb/s. Na technickej podpore mi odpísali, že z ich strany problém nevidia, že vraj si mám skontrolovať svoje zariadenia. Mne sa javí všetko OK, no neviem si vysvetliť tú pomalšiu rýchlosť, nejaký nápad?
  8. No ak sa prenieslo tolko ako píšeš, tak nemám nič proti tomu, prinajmenšom je to potom chyba telekomu, pretože spotrebu som si sledoval a ku koncu ZO som mal ešte 1100MB ,ktoré sa mali preniesť....uvidím na prvej fakture.
  9. Do noveho mesačneho zúčtovacieho obdobia 22.11. - 21.12. 2018 sa mi malo preniesť 1100 MB, ako rátam a ako pozerám aj na tvoje vyjadrenie stále nerozumiem kde mám svojich prenesených 1100MB, pretože teraz mi už neukazuje 261MB ale 285MB z 2500MB
  10. No neviem ako ty chápeš ten screen ale ja čitam z toho screenu , že mám vyčerpané 261MB z 2548MB a platnosť do 21.12. teda do ukončenia mesačného obdobia a ďalšie 2548MB mám do 21.1.2019. Žiadny údaj o prenesených 1100MB ,ktoré sa mi mali k danému dátumu preniesť.
  11. Prepáč, ale asi to zle odpočítavaš, ak sú to dáta z predošlého obdobia tak ako píšeš, tak by sa ti to množstvo dát malo zmenšovať , je tak?..no a akosi mne sa ten stav zväčšuje, to znamená asi, že je to spotreba z 2,5GB ktoré mám v paušáli. Teda nič také, že čerpám ešte prenesené dáta.
  12. Na tom maili spia, neodpovedajú.
  13. Neviem kto vymyslel takú fajn aplikáciu, z ktorej sa nedá zistiť či sa mi dáta preniesli alebo nie ( malo sa mi preklopiť 1100MB do nového mesačného obdobia), vôbec nemám prehľad koľko mám dát prenesených a koľko mi ostáva, na maili aplikacia@telekom.sk spia, neodpovedajú, na čete odpovedia že sa do mojej aplikácie nedostanú (proste výsmech) a na stránke mojtelekom.sk ukazuje to isté ako v aplikácii. Vie s tým niekto pomôcť alebo mám čakať len na faktúru??? prikladám screenshot
  14. Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy