yogi

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O yogi

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ahojte. Preniesol som si obe čísla z Telekom-u ku konkurencii a chcel by som zrušiť registráciu na stránke "Môj Telekom" - keďže už ju nepotrebujem. Má s tým niekto skúsenosti ? Ďakujem.
  2. Nemám ani iOS - mám BB, ale tablet mám android, len mi vypísalo, že aplikáciu moje zariadenie nepodporuje. Výšku pravidelných poplatkov som si už vydedukoval, teraz pátram po tom, kedy mi viazanosť končí... Ďakujem za pomoc.
  3. folky - všimol som si akurát, že každý mesiac sa opakuje položka "hlasové služby" v rovnakej výške, ale nejaká položka "mesačný poplatok za paušál" tam nie je... A1B2C3 - aj keď si pozriem podrobný výpis, nič také ako "pravidelné poplatky/paušál" a pod. tam nie je filipec12 - nemám android p.s. ďakujem všetkým za pomoc
  4. Zdravím. Mám paušál s výhodami a skončila mi viazanosť, ale neviem sa dopátrať, kde sa dozviem, koľko vlastne za paušál platím. Vo faktúrach, zmluve, ani v podrobných výpisoch to nie je. Vie niekto poradiť ? Ďakujem.
  5. Najviac ma poteší, ak nájdem odpoveď na svoj problém a nemusím volať na zákaznícku linku.