foxter

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O foxter

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobry den, mna by zaujimalo kedy konecne naprogramujete normalnu stranku MOJ TELEKOM a bude tam vsetko normalne fungovat bez toho aby som musel nieco delegovat. Kedy bude MOJ TELEKOM konecne user friendly?
  2. Dobry den, chcel som si predlzit pausal cez vas web. Zial je to nemozne. Po zadani tel.cisla som zadal overovaci kod, nasledne sa mi zobrazila hlaska Pre vaše telefónne číslo 0903xxxx máme špeciálnu zľavu 10% na mesačný poplatok.Ak máte záujem, budeme vás telefonicky kontaktovať s konkrétnou ponukou.Kontaktujte ma Vybral som si pausal a po klikniti na tlacidlo dalej sa mi zobrazila chyba : Najprv overte vaše mobilné číslo. Po zadani overocieho kodu , sa mi zas zobrazila ponuka 10% zlava a vsak po klikniti na DALEJ, zas chyba Najprv overte vaše mobilné číslo. a nie je mozne dalej pokracovat v objednavke. Skontrolujte si to a opravte si to. Ak ten web robili ti isti programatory co web moj telekom, tak sa ani necudujem, ze to nejde.
  3. po prihlaseni do "moj telekom" ,zadani hesla, sms notifikacie, zadani puk kodu aj tak je nakoniec vysledok : Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke. Cista katastrofa!
  4. Zacali mi chodit otravne reklamne SMS a emaily od Telekom4You. Ja som uz na reklamu alergicky. Nie za to som v telekome 10 rokov a platim mesacne 50 eur pausal, aby som cital nejake reklamne sms alebo emaily. Sklamali ste ma. Sice zarobite na reklame, ale takto stratite zakaznika. Ako to zrusim bez toho aby som musel ist na predajnu?