sykorainy

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O sykorainy

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, dostal som od Vás nový modem pre Magio Internet. Internet funguje, ale telefon vydáva stále obsadzovací tón, nedá sa z telefonu volať ani prijať hovor.
  2. Dobrý deň, pred týždňom mi bol doručený modem pre Magio internet, zatial som nedostal informáciu že ho môžem aktivovať. Neviem dokedy mám čakať, ked mi bol modem doručený pred týždňom. Bartolomej Sýkora
  3. prosím Vás potreboval by som nastaviť aby mi faktury chodili na mail ktorý som v zmluve uviedol (sykora@ibiz.sk) že mi naň budú chodiť faktúry, chodili mi na tento mail niekoľko rokov a zrazu prestali chodiť na mail a tak sa neviem dostať k pozretiu svojej faktúry, ktorú mám zaplatiť. V zmluve mám uvedenú el.mailovú adresu sykora@ibiz.sk na ktorú my majú chodiť faktúry. V tom Vašom "Moj Telkom" sa mi to nedá pozrieť, lebo vraj mi chýbajú nejaké delegácie a v mobilnej aplikácii "telkom" ked si chcem pozrieť podrobnosti o faktúre, tam mi vypíše chybu, že podrobnosti o faktúre nie je teraz možné zobraziť, aby som to skúsil inokedy. Dakujem za skoré vybavenie mojej žiadosti