sykorainy

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O sykorainy

  • Hodnosť:
    Člen
  1. prosím Vás potreboval by som nastaviť aby mi faktury chodili na mail ktorý som v zmluve uviedol (sykora@ibiz.sk) že mi naň budú chodiť faktúry, chodili mi na tento mail niekoľko rokov a zrazu prestali chodiť na mail a tak sa neviem dostať k pozretiu svojej faktúry, ktorú mám zaplatiť. V zmluve mám uvedenú el.mailovú adresu sykora@ibiz.sk na ktorú my majú chodiť faktúry. V tom Vašom "Moj Telkom" sa mi to nedá pozrieť, lebo vraj mi chýbajú nejaké delegácie a v mobilnej aplikácii "telkom" ked si chcem pozrieť podrobnosti o faktúre, tam mi vypíše chybu, že podrobnosti o faktúre nie je teraz možné zobraziť, aby som to skúsil inokedy. Dakujem za skoré vybavenie mojej žiadosti