j.t92

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O j.t92

  • Hodnosť:
    Čestný člen

Nedávni návštevníci profilu

286 zobrazení profilu
  1. Moja skúsenosť s telekom.... So službami ako takými som bol spokojný aj keď cenovo vyhodnejsie ponuky som dostával od konkurentov ale povedal som si za kvalitu si priplatim (približne 700€ ročne(paušál s viazanosťou) ci sa ale stalo? Tri dni pred koncom mi volala pani z retencneho centra s ponukou na nový paušál dohodli sme podmienky zmluvy plus zariadenie a tu to začína.... Pani som povedal že chcem Huawei p30 pro ale ona mi tvrdila že nie sú a nebudú a keď budu tak mi nevie garantovať ci sa mi ujde pretože prednosť majú pobočky telekomu ôk teda tak si vezmem samsung s10 na čo mi pani povedala že je super aj technik že jej povedal že lepšia voľba ako huawei a že mi to aj vyhodne vychádza 99€ kuriérovi plus 14 € mesačne paušál áno XL..... (CENA HUAWEIU 149€ KURIÉR PLUS 15 MESAČNE) Kuriér prišiel s balíkom a zmluvou žena zariadenia 149€ plus zmluva v ktorej nebol napísany mesačný doplatok vravím si super asi mi poslali nakoniec ten huawei no po rozbalení vidím samsung aj na zmluve aj v krabici aké prečo ta cena? Štvrť na jednu volám prvý krát do telekomu kde mi slečna povedala ze to prezistit a informuje osobu s ktorou som to dohodol ok čakám po dvoch hodinách čakania nič volám znovu zdvihol mi niekto iný a to isté s tým že mi povedali ze v systéme je to 149€ zariadenie plus 17 mesačne a ze som to dohodoval s kolegom nie kolegyňou (Robert Suba) prvý krát som počul toto meno a som normálny človek bez akéhokoľvek postihnutia čiže viem rozoznať mužský a ženský hlas a ja som volal zo ženou 100%... No nič druhý telefonát skončil s prísľubom že urgentne informujú kolegyňu a ze sa mi ozve počkal som do štvrť na 5 a hádajte čo??? Nikto sa neozval..... Tak volám po tretí krát a už mi teda dochádzali nervy co som dal aj slečne najavo a ta mi povedala ze ta kolegyňa môže mať dovolenku že preto sa neozýva a ponúkla tri možnosti bud reklamovať alebo zrušiť zmluvu alebo čakat mne vyhovovala druhá možnosť pretože ako som spomínal moje nervy už boli na vlásku a potom mi povedala že mám ísť na pobočku tam sa riešia veci najrýchlejšie a ze ci nezvážim tu reklamáciu (že si myslí že mi vyhoveju a dostanem to na com sme sa dohodli) načo som sa spýtal koľko to bude trvať tak povedala ze aj 30 dní hovorím si super za telefón zaplatené služba aktivovaná ale využívať telefón nesmiem pretože ak reklamacia neprejde a ja rozbalím telefón a začnem ho používať tak samozrejme ho už musím doplatiť tak paráda išiel som teda na pobočku zrušiť zmluvu kde mi vrátili 149€ (aspoň niečo pozitívne v ten deň :)) odchadzam domov a pozriem sa na facebook Telekom kde som sa snažil tiež kontaktovať niekoho kompetentného čo vie aj riešiť veci nie len sľúbovat a odvolávať sa na iných a tam mi pan napísal zevraj mi ta pani (v skutočnosti chlap) dvakrát volala ze nedvíha co ma pobavilo pretože som od obeda čakal ma telefonát a celý deň mam telefón v ruke s 4g pripojením a zmeskane hovory žiadne takže ešte chceli urobiť nakoniec so mňa idiota takže ďakujem celému skvelému tímu z telekomu za super piatok a pozdravujem pana ROBERTA SUBU že nech si dá pozor kto robí na jeho meno zmluvy.... Pekný deň prajem.
  2. Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy