oravec55

Člen
  • Počet príspevkov

    50
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O oravec55

  • Hodnosť:
    Radca

Nedávni návštevníci profilu

914 zobrazení profilu
  1. onééé...keďže bonusový kredit platí len 30 dní...myslím že by sa mal dať využiť napríklad v 29-ty deň na zaplatenie balíka 5GB,potom tesne pred skončením 30 dňovej platnosti balíka ho deaktivujem a dám si lacnejší. fungovalo by to tak? lebo už viackrát som sa presvedčil že "v najlepšej sieti nie je nič nemožné" ,žiaľ len ironicky...
  2. mňa by zaujímalo ... Easy už Vianoce mať nebude? konkrétne balík DÁTA NA ROK 6GB ktorý bol pred rokom za 19 €
  3. hihi,to je dobré...odkiaľ alebo od koho máš tú SIM?veď na neho bude písaná,či si ju niekde našiel???
  4. trošku divné lebo PUK pýta až po 3x zle zadanom PIN, no čo už,len ako píše vyššie - spojiť sa s niekým z domu, prístup na internet máte keďže tu píšete - poslať správu cez email alebo nejakú sociálnu sieť ktorú používate niekomu z rodiny,prípadne dôveryhodnej osobe ktorá sa môže osobne skontaktovať s rodinou a pošle vám ho napr.mailom... a pre budúcnosť: ja mám napríklad PUK uložený v mobile v zaheslovanom priečinku.ak by som si omylom zablokoval PIN, nemám problém
  5. pani či slečna ak si neviete sama zálohovať veci z mobilu tak sa nerozčuľujte že vám to niekto iný vymazal. a dať cudziemu človeku mobil s vlastnými fotkami do rúk??? fotky na SD kartu a pred odovzdaním mobilu do servisu kartu vybrať von! aký problém s ním vlastne bol? iba mrzol? to môže kľudne robiť aj nejaká doinštalovaná aplikácia... alebo plná pamäť (aj keď A5 má síce 32GB)... Na druhej strane ... pracovník zákazníckeho centra mobilného operátora by mal takéto veci ovládať...
  6. https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=3&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=782&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2865&subCategoryId=2865 potom takto ale neviem ako dlho to trvá... možno by to bolo rýchlejšie ak by si išla priamo do nejakej pobočky keď to nemáš ďaleko...
  7. veď PUK máš predsa napísaný na tom papieri kde bola prilepená SIM karta...
  8. asi už kopa ľudí odišla do O2 tak sa konečne spamätali a aj oni dali za dvacku neobmedzené volania VŠADE nie len do vlastnej siete...ešte si potom pozriem aké "zábavné" ceny mobilov budú k tým paušálom...
  9. skús si pozrieť toto https://www.svetandroida.cz/prijem-signalu-gps-201702/ hlavne časť Kontrolní test, príčin môže byť viac, neviem kedy kde to používaš,aj mraky ,stromy,vysoké budovy môžu spôsobiť krátkodobý výpadok, ak to robí na otvorenom priestore za jasného počasia môžeš ešte vyskúšať obnovenie výrobných nastavení
  10. meli27 čo sa čuduješ? veď predsa "V najlepšej sieti nie je nič nemožné" HAHAHAHA
  11. foxter vykašli sa na web,choď na predajňu a povedz že chceš prejsť k inému operátorovi,uvidíš že zrazu " pre vaše číslo" bude ešte špeciálnejšia zľava hahaha
  12. nič si z toho nerob,ani ten môj nikdy nefungoval,nefunguje,ani nikdy fungovať nebude. V najlepšej sieti nie je nič nemožné
  13. choď na nejakú pobočku, opýtaj sa tam či môžeš prejsť z Easy na paušál a ak ti povedia že áno,tak rovno povedz že ideš dať podnet na obchodnú inšpekciu lebo ťa oklamali. hlavne že každých 10 minút v telke bliakajú že v najlepšej sieti nie je nič nemožné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. T....R...T makový tam bolo,už aj tu a na toto je cenzúra ???
  15. nejak tomu nerozumiem...musela si podpísať nejaký nezmysel alebo neviem...že mobil o 3 mesiace??? veď pre prechode z Easy na paušál by si mala hneď mať k paušálu mobil ...aspoň predtým to tak bolo,ja som mal to isté( no pred rokmi)...asi si ten prechod mala riešiť osobne nie telefonicky.Inak hej,novým zákazníkom všetko možné a starým figu borovú