TomasJaslovsky

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O TomasJaslovsky

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vyriešené, stačil telefonát na číslo 12313 ako mi poradil bu2ckland a Juraj0506. Vyriešili sme to s operátorom tak, že ďalšia faktúra mi bude odčítaná ďakujem za rady
  2. Dobrý deň, Mám menší problém, nechtiac som zaplatil mesačnú faktúru za paušál dva krát. Prvý krát som ju platil cez mobilnú aplikáciu telekomu no keďže som mal vyčerpané dáta tak ta aplikácia proste blbla a nebol som si istý či platba bola schválená alebo nie. Druhý deň som si to v aplikácii overil no stále faktúra svietila ako neuhradená tak som faktúru zaplatil znova cez webové stránky telekomu na pc. Dnes mi prišla z banky sms že mi boli stiahnuté peniaze z účtu 2x tak neviem ako mám postupovať. Či peniaze nebudú prijaté a budú mi vrátené na účet alebo mám riešiť tento problém niekde na pobočke telekomu? ďakujem