ZofiaCholvadova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ZofiaCholvadova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň. Prosím o radu, ako vytvoriť v rozhraní Moj Telekom účet týkajúci sa pevnej linky. Naša 91ročná babička má doma pevnú linku s tým, že je pre ňu zložité platiť mesačné faktúry, nakoľko nemá bankový účet a nie je schopná ani platiť na diaľku, ani už nie je schopná tak dlhej prechádzky, aby sama zašla na poštu, do banky, alebo do obchodu, kde je možné platbu Vašej faktúry uskutočniť. Ostatná rodina žijeme v českej republike a radi by sme jej účet za využívanie pevnej linky platili za ňu. Nemáme ale platobné údaje a zistili sme zo starých faktúr, že tieto sa každý mesiac menia, tj. mení sa variabilný symbol platby aj vyúčtovaná suma. Babička nám buď zdĺhavo tieto údaje nahlási telefonicky, avšak nie sme schopní overiť ich správnosť. Prosím o pomoc v tejto situácii, pričom ideálne by bolo, keby vyúčtovania bolo možné odosielať na našu adresu v Českej republike, alebo aspoň aby sme mali zriadený účet a prehľad o jej faktúrach cez rozhranie Moj Telekom. Pri registrácii ale od nás bol vyžadovaný PIN a ten nám nie je známy. Naveďte nás, ako danú situáciu riešiť. Sme k dispozícii i na e-maili malisova.lucia@gmail.com. Dakujem, s pozdravom L.Mališová