mcgiany

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O mcgiany

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Neviem ci je to len moj dojem, ale mam pocit, ze v poslednej dobe byvaju vypadky magio internetu dost caste. Proste aj teraz nic nejde, ani internet ani televizia. Prihlaseny som cez mobilny internet. Na technicku podporu sa neda dovolat, len hra hudba. No inokedy, ked sa aj dovolam, tak sa dozviem, ze vsetko funguje a clovek na druhej strane mi dava dementne rady, ako restartovat ONT a restartovat ROUTER. Lebo kua, to je prve co skusam. No proste routeru sa nedari nadviazat spojenie cez PPPoE a hlasi mi to, ze nevalidny login alebo password, co je samozrejme nezmysel. Telekom nema ani tolko logiky, aby aspon spravil nejaku stranku, kde by si zakaznici mohli overit, ci v nejakej lokalite nie je vypadok, nech sa nemusia trapit, co je zase pokazene. Magio mam uz minimalne 5 rokov a posledny rok som na technicku podporu pre nefunkcne sluzby volal uz minimalne 4x a to nehovorim o tom, ze parkrat som ani nevolal, lebo som nemal cas a pocas dna sa to "same opravilo". Cize vypadky pomaly kazdy druhy mesiac.
  2. Vcera som mal podobny problem. Cez den mi vypadol internet asi na 30 minut. Potom sa obnovil asi na 15 minut a znovu vypadol. Pouzivam telekomacke ONT a vlastny router. Najprv som si myslel, ze je problem v routeri, ale vyskusal som 2 dalsie a v oboch pripadoch bol problem s prihlasenim PPPoE (invalid login, skor si ale myslim, ze autentizacny server bol nedostupny). Skusal som restartovat aj ONT aj routre. Dokonca som router vyresetoval do tovarenskych nastaveni a nastavoval ho znovu. Volal som teda na technicku podporu, kde mi robot oznamil, ze mam zle nastaveny router a nevie mi viac pomoct :-D.... FAIL ... tak som po chvilke volal znovu a prepojilo ma k operatorovi. Ten povedal, ze to overia a zavolaju spat. Samozrejme nikto nezavolal. No neskoro vecer sa internet obnovil, tak som to neriesil. Kedze mam doma NAS synology a pouzivam ich DDNS sluzbu, tak dnes som zase dostal mail, ze pripojenie zlyhalo. Internet bol dole asi 10 minut, kym prisiel mail, ze sa pripojenie obnovilo. Mam internet od telekomu uz 5 rokov a takyto problem nikdy nebol. Vypadky sa samozrejme mozu stat, ale co je neprijatelne je pristup telekomu, kedy sa ta silou mocou snazia odbit nejakymi robotmi na telefone a ked sa dovolate aj operatorovi, tak malokedy nieco vyriesi. Bezny clovek nema ako dokazat telekomu, ze chyba je u nich a tak si ani narokovat na vratenie penazi, ak taketo daco bude nastavat castejsie, pripadne dlhodobo.
  3. Neviem, ci som jediny, ale takmer vzdy, ked pridem do predajne telekomu nieco vybavit, tak nieco neurobia poriadne. Aj naposledy som si siel vymenit jeden TV balik v magiu za iny. Typek to tam vyklikal a povedal, ze hotovo. Ked som sa ho spytal, kedy sa zmena prejavi, bolo mi povedane, ze hned. Staci restartovat set-top-box. Pridem domov, restartnem, a nic. Hovorim si ok, vyskusam na druhy den. Na druhy den to iste. Tak volam na zakaznicku linku a tam mi oznamia, ze zmena bola nastavena tak, ze sa prepne az 1.11. :D. Ja neviem, ale aj clovek s priemernym IQ by takuto zakladnu ulohu urobil lepsie. Nehovoriac o tom, ze som sa ho este pytal, kedy sa to prejavi. Proste telekom je jeden velky cirkus :D.
  4. V poriadku, avsak predajca mi zaroven oznamil, ze pri postupe, kedy sa zrusi cely chytry balik a zalozi sa akoze nova zmluva k internetu nastane situacia, ze mi par dni nepojde internet, pretoze mi ho budu musiet prist vlastne "znovu zapojit". A este mam platit nejakych 20e za zapojenie. Druha vec je ... ako je mozne, ze pri skonceni viazanosti mozem ukoncit samostatne televiziu a ponechat si len internet, bez nutnosti nejakej novej zmluvy a opatovneho "zapajania" ci dokonca rusenia balika, ale pri predcasnom odstupeni to nejde? Nie je to nahodou len snaha odradit zakaznika, aby vam platil este do konca viazanosti? Vy si skutocne myslite, ze ludia su blbi? Naozaj si rozmyslite, co tu napisete, lebo si to odkladam a moze sa stat, ze tieto vase klamstva sa velmi rychlo skoncia.
  5. Takze telekom nechava svojich zamestnancov podlo klamat. Pojdem ho s tymto konfrontovat a som zvedavy, ako sa zatvari. Inak slo o pikolika z Centralu v BA. Nejaky mlady v okuliaroch. Takze pozor na neho.
  6. Najviac vtipne je to, ze na zaklade zvysovania cien je mozne odstupit od zmluvy. Kedze mam net aj tv, tak som chcel zrusit TV, lebo ju aj tak nepozeram a NET som si chcel nechat. Pikolik v telekome mi vsak oznamil, ze sa to da zrusit len ako celok net+tv. Samostatne nie, Ak sa chcem zbavit telky, tak musim pockat do konca viazanosti a prist povedat, ze telku uz nechcem a vtedy skonci a NET bude pokracovat. Takyto od*b vie vymysliet len telekom.
  7. Este raz, aby tomu rozumel aj expert z Telekomu. V reklamnych mailoch, ktore od vas chodia klikam na link, ktory ma sluzit na odhlasenie z newsletteru. Zaskrtnem, ze nechcem dostavat dalsie reklamne maily a potvrdim nastavenie. Maily vsak chodia veselo dalej.
  8. V roznych reklamnych e-mailoch od telekomu je na konci mailu link, kde sa mozem odhlasit od newsletteru ak si nezelam uz viac tieto e-maily dostavat. Tato moznost vsak nefunguje. Uz som 2x zaskrtol, ze si tieto maily nezelam a stale mi chodia. Vzhladom na GDPR by mal telekom zapracovat na tom, aby to fungovalo.
  9. Nie je to zrovna intuitivne. Navyse moznost cerpania dat z pausalu (ten popis tam tiez nie je zrovna stastne napisany) je az za vyberom platenych balikov. Mam dojem, ze telekom zase skusa co si moze dovolit a kde moze koho ojebabrat.
  10. V com je to lepsie? Rychlost sa mi nezmeni. Akurat budem mat wifi navyse, ktoru si aj tak riesim cez vlastny (rozhodne lepsi) router. Ale dobre, bol by som to schopny akceptovat, keby to nove ONT aspon islo. Telekom sa ale namiesto riesenia problemu vyhraza pokutami, ktore nie su v zmluve a ani som nepodpisal dodatok, kde by som s takymi pokutami suhlasil.
  11. Najvyssi internet (300/30) mam uz dobre 3 roky. Ziadne nove ONT nebolo potrebne. To len nejaka pani na telefone nevie, ze ked poviem NIE, znamena to NIE a nie, ze bude dalej trepat, ze posle mi ho. Ale aj poucenie pre mna, ze uz sa s nimi cez telefon a bez nahravania nebudem rozpravat. Lebo len klamu (ci uz umyselne, alebo z neznalosti).
  12. Tu je priklad ako v telekome prava ruka nevie, co robi lava. Jedneho pekneho dna mi vola nejaka pani z telekomu, ze mi konci 2 rocna viazanost, a ze mi pri tejto prilezitosti poslu nove ONT. Oproti tomu, ktore mam teraz ma navyse v sebe Wifi router. Kedze mi je to na nic, pretoze ONT mam zavrete v rozvodnej skrini odkial mam potahane kable do zasuviek v izbach (navyse nemam problem ani s rychlostou), tak som jej slusne povedal, ze nechcem. Ona sa samozrejme nedala odbit a neustale mi vnucovala, ze mi ho poslu. Ten isty postup bol aj s benefitom, ze mi daju na 3 mesiace televiziu L. Aj ked som nechcel, pretoze viem, ze by som potom musel ja zabezpecit jej zrusenie. Kedze som nemal cas a bol som v praci, povedal som, nech teda poslu. V hlave som si hovoril, ze ked to pride, tak im ho zanesiem, ze nechcem. ONT prislo a siel som ho vratit do polusu. Tam mi oduta slecna povedala, ze sa to neda a ze mam vratit to stare inak mi zauctuju pokutu. To som uz vypenil a tak som jej povedal, ze ak chcu, aby som mal nove zariadenie, tak nech mi to teda pride zapojit ich technik (nieze by som si to nevedel sam, ale preco by som mal robit ich robotu - oni predsa chcu, aby sa to vymenilo, nie ja). Povedala mi, ze by to stalo 30e. Nastvany som odisiel. Napisal som cez telekom chat svoj problem a technika poslali do 2 dni a zadarmo. Pani v poluse by mala byt vyhodena do hodiny! Technik prisiel, zapojil a zistili sme, ze nejde net ani telka. Volal nejakemu technikovi, ktory o nicom nevedel, ze zariadenie nie je aktivovane a podobne. Vratil to teda do povodneho stavu a povedal mi, ze ak nevyuzijem wifi toho ONT, tak nevidi dovod, aby som si zariadenie menil, nakolko vraj za toto nove ONT uz nie je mozne zapajat vlastny router. To sa mi velmi nezda, ale ak by to tak bolo, tak je to FAIL. V neposlednom rade ale, nove ONT je vacsie, ma neodnimatelne anteny a v rozvodnej skrini by bol problem ho uz umiestnit. Tak som siel druhykrat do polusu. Uz tam bola ina pani, ktora mi povedala, ze by musela novu akciu stornovat. Po zavolani zase niekam na centralu mi povedala, ze stornovat sa to neda dokym to nebude cele vybavene. A vybavene to bude, ked si zapojim nove zariadenie a vratim stare. LOL Vravim jej, ze ale nove nefunguje, ci mam byt bez internetu len preto, aby oni mali v systeme fajocku, ze vybavene. A potom cakat, ci mi aktivuju nove zariadenie, alebo si zase pridem po stare. Povedal som jej, ze odstupujem od zmluvy. To mi zase povedala, ze sa neda. Nakoniec sme spisali reklamaciu, kde ziadam ponechat stare zariadenie. Tak som zvedavy ci sa nieco vyriesi. Den po poslednej navsteve polusu som to nove ONT vyskusal este raz. Samozrejme net nefungoval. Nechapem naco posielaju ludom nove ONT, ked s nim internet nefunguje a este sa vyhrazaju nejakou pokutou. Pokutu by mal v prvom rade dostat telekom a taku mastnu likvidacnu za to, ako od*bava zakaznikov a nuti im nieco co nechcu. Vid "benefity", ktore som si vyslovene do telefonu nezelal a musim ich potom rusit, inak mi ich po 3 mesiacoch automaticky zauctuju.