erik200444

Člen
  • Počet príspevkov

    143
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

25 Výborné

O erik200444

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 995 zobrazení profilu
  1. Čo sa týka prenosu čísla , tak tam nie je nastavená výpovedná lehota , ale je lepšie požiadať o prenos v deň skončenia viazanosti , aby ti nebola účtovaná pokuta , aj keď sa bude jednať iba o centy.
  2. YouTube ti ťahá tvoje dáta iba z reklám.Štandardné videá by ti mali ísť cez stremon
  3. A neblokuje ti to náhodou len brána firewall , skús to tam povoliť
  4. páči sa https://www.alza.sk/oem-2x-rj11-cat3-6p4c-d517052.htm?kampan=adw4_prislusenstvi-pro-mt_pla_all_prislusenstvo_kable-redukcie-radice_c_9062577___420988126056_~98225632738~&gclid=CjwKCAjw8df2BRA3EiwAvfZWaMk7hrnVAb8MF1BwmIp02gMPTNee-YMOmt9LNxjr6sK0L6pOcr0a3hoCcbUQAvD_BwE
  5. Takže takto , už som si ho pár krát aktivoval a stiahol som aj 200GB a nespomalilo mi ho , je to presne na 24 hodín od aktivácie čiže keď si ho aktivuješ o 19:00 v jeden deň , tak ti bude balík platiť do 19:00 nasledujúceho dňa
  6. Bohužiaľ nekonečné dáta sa dajú aktivovať iba cez telekom aplikáciu
  7. Nezsatávam sa telekomu , ale udivuje ma koľko sa tu objavilo produktových manažérov...klobúk dole
  8. @Newuser tak skús napísať trocha konštruktívnejšiu správu aj s odôvodnením KONKRÉTNYM ODOVODNENÍM , prečo by sa nemal užívateľ rozhodnúť práve pre túto značku.
  9. Choď ho reklamovať ešte raz a ver že si dajú tento krát záležať na oprave , aby si nedošiel s tou istou chybou tretí krát .
  10. treba si stiahnuť do mobilu aplikáciu telekom, tam je to prehľadné
  11. ale musí
  12. Na toto budeš mať nárok až keď sa prejaví tá istá chyba 3x po sebe.Resp. po 3 takých istých reklamáciách
  13. Ešte máš do decembra čas.Buď ťa budú kontaktovať sami ohľadom predĺženia , alebo stačí ak si pred koncom viazanosti zavoláš na 0800123456 a požiadaš o predĺženie.
  14. Policajti Ti ho hľadať nebudú.Vlastná skúsenosť , ale spravili aspoň to na polícii , že som im nadiktoval IMEI a oni zablokovali mobil na ďiaľku , tak že na tom telefóne nikto nikdy so žiadnou SIM nechytí signál , ale bola to krádež a nie strata.
  15. mohol dostať jednu za predčasné predĺženie paušálu a druhú za nedosplácaný telefón