erik200444

Člen
  • Počet príspevkov

    105
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

18 Nadpriemerné

O erik200444

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 343 zobrazení profilu
  1. Prenos čísla sa dá vybaviť aj telefonicky na 0800123456.Podmienky na prenos sú 1.Karta musí byť písaná na tvoje meno buď FO , alebo na IČO , kde musíš byť konateľ ; 2.Nemal by si mať viazanosť , alebo splácať HW , ak áno treba rátať s pokutou , alebo doplatením HW , 3.Nemal by si mať pohľadávky u svojho operátora , inak by to malo prejsť v pohode.
  2. Pred zvýšením cien Telekom informoval zákazníkov do kedy môžu od zmluvy odstúpiť bez zmluvnej pokuty.Je už po termíne a ak ešte máš viazanosť tak určite zaplatíš pokutu
  3. Odráta sa ti to z prvej faktúry , ak bude faktúra v nižšej sume ako 10€ , tak zvyšok ti príde formou dobropisu
  4. Je to starý model , takže nie
  5. Áno je to možné na predajni.Predložiť živnostenský list,prípadne výpis z obchodného registra.
  6. V decembri Ti skončila len viazanosť , ale paušál Ti pokračuje ďalej bez viazanosti.Platiť zaň treba aj keď ho nevyužívaš.Zrušiť ho môžeš osobne na predajni Telekomu , alebo písomne na adresu Telekomu.
  7. Akože povedať , že Huawei , Samsung , či Iphone sú nekvalitné telefóny , ktoré ovládajú trh a marketingovo sa to vyplatí hádam , každému predajcovi a napísať , že Sony , ktorý zaspal dobu a na trhu upadá dlhodobo je kvalitný.....príde mi , že si si celý život kupoval Sony a žiaden iný typ telefónu a nevieš sa zmieriť s tým , že doba "Sony" skončila 7 rokov dozadu...Vezmi si paušál bez telefónu a to "kvalitné" Sony si proste kúp niekde za hotové...
  8. Keď si si bral aj s telefónom , tak najskôr 3 mesiace pred koncom viazanosti , prípadne vyplatiť zmluvnú pokutu, ak chceš zmenu skôr .
  9. Dobrý deň,pokiaľ máte paušál bez HW , tak najskôr 6 mesiacov pred koncom viazanosti.Pokiaľ máte paušál s HW , tak najskôr 3 mesiace pred koncom viazanosti.
  10. Čo ak by sa dalo?
  11. Fixná služba , nie je mobilná služba.To znamená , že ak je ponuka spomínaného HW k paušálom , čiže mobilnej službe , tak si nevieš zobrať k fixnej službe (TV,Internet)
  12. @Marcel ten telefón z ST brandovaný nemám
  13. @Vladimir Tencer ja som si vzal Huawei P20 pro.Keď som ho bral cena telefónu na e-shopoch bola 850€.Ja ho mám 13€ + k paušálu a jednorázovo som vyplatil 300€ čo sa rovná sume 612€.Čiže ho mám lacnejší o 238€, ako cez e-shop.Nesmieš rátať cenu paušálu ako hodnotu HW.
  14. Slovak Telekom did not start VoWifi
  15. @composite19 Myslím , že Telekom sa spolieha na náš intelektuál a inovácie v "smartfónoch" , ktoré vedia kontrolovať spotrebu dát