savanya

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O savanya

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ďakujem! Ano, môže aj Môj Telekom.
  2. Môže aj Môj Telekom.
  3. Ďakujem!
  4. My sme v okrese DS.
  5. Ďakujem!
  6. Dobrý deň! Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak. Ako by sa to dalo vyriešiť? Ďakujem za odpoveď!
  7. Ďakujem! Ale to nie je riešenie na jednej problem, kto sa volá rýchlosť LAN rýchlosť je maximum 10MB/sec, a to nie je NIC prolem, to je router problem. A myslím, že aj WAN rýchlosť je maximum 10MB/sec
  8. Dobrý deň! Chcem to spýtať, že, kde, ako možem prosiť eltarnatívne router? Lebo ZTE Speedport Entry i2 je... ne chcem to povedať, čo je to... Ďakujem za odpoveď!
  9. Dobrý den! K novom internete som dostal az nový router (ZTE Speedport Entry i2), ale nemá taký konfig, čo ja chcem (napr. DNS setting, a viac). Môžem použiť vlastný router? Lebo ZTE i2 na prvom pripojenie sa nastavil prihlasovacie protokol, ale na zmluve nemám prihlasovacie údaje.