LevickeHovado

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O LevickeHovado

  • Hodnosť:
    Master člen

Nedávni návštevníci profilu

654 zobrazení profilu
  1. Ahojte, chcem sa len opýtať, že čo sa stalo s touto stanicou? Z ničoho nič mi prestala ísť, EPG ide, je len čierny obraz bez zvuku, žiadna hláška nie je o nezaplatení či nefunkčnosti. Mám Magio box od Telekomu, skúšal som aj nanovo preskenovať stanice, nepomohlo to. Volal som aj na zákaznícku linku, tam mi povedal, že stanica ktorá je na 88 pozícií mu ide, vraj akú mám kvalitu a silu signálu. V signáli to nebude, nakoľko som pozíciu 12,015 H 30000 3/4 vyskúšal v inom prijímači a tam je signál 95/95-100. Kartu nemám kde odskúšať v inom prijímači, nakoľko je asi karta spárovaná len s Magio prijímačom. Má niekto podobný problém? Alebo ako by to bolo možné vyriešiť? Ďakujem.
  2. Ahojte, mám vo svojom účte v nahrávkach zopár vecí, ktoré som si nahral a chcel by som si ich dajakým zázrakom stiahnuť do počítača. Je dajaká možnosť stiahnutia, alebo proste to nepôjde?
  3. Livestreamy zvyknú sekať hlavne v čase ich špičky, kedy je veľa známych streamerov naživo a je prihlásených veľa užívateľov na serveri. Mne mnohokrát sekal hocijaký stream v čase špičky, po čase sa to samo upravilo a to po odmeraní rýchlosti aplikáciou Speedtest a serveru Slovak Telekom som mal rýchlosť, akú si platím. Treba brať v úvahu i to, že Twitch je celosvetovo dosť známa platforma a z času na čas sa stane, že to proste nezvládajú ich servery. Teda aspoň moja skúsenosť s podobným problémom.
  4. Dobrý deň, chcem sa opýtať jednu vec: bude mi končiť zmluva v Telekome v polke januára a podaktorí mi hovorili, ak nedám avízo do Telekomu, proste sa mi ku dňu ukončenia zmluvy služby vypnú. Iní zasa hovoria, že netreba nič riešiť a vlastne keď sa človek neozve, tým pádom má stále záujem v pokračovaní aktuálnej zmluvy a sama sa predĺži automaticky. Ako to teda je? Mám ísť do Telekomu a pýtať predĺženie zmluvy alebo to ide automaticky, keď nie je z mojej strany podnet na ukončenie? Ďakujem za akúkoľvek normálnu odpoveď. S pozdravom zákazník Stanislav.
  5. Dobrý deň, obraciam sa na Vás s problémom, na ktorý som natrafil po zateplení bytovky. Nakoľko musel satelit ísť dole, po skončení prác som to znova všetko chcel nahodiť, ale nikde v prímači Kaonmedia NS1140 som nenašiel sprievodcu nastavením sily a kvality signálu, čiže neviem presne nasmerovať na družicu. Som len dajako slepý, alebo je to nemožné na tom prijímači naladiť? Technika volať nechcem, toto zvládne každý inteligentný človek. Prípadne má prijímač dajaké skryté menu po navolení určitých čísiel? Prijímač čo som mal dávnejšie to mal, šlo tam nastavovať prijímanie zápisov na kartu a také, čo v bežnom menu nenájdem. Ako mám teraz postupovať? Ďakujem. :-)