YKAC1339

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O YKAC1339

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zdravím, 14.3. mi končí paušál. Chcem prejsť k inému operátorovi s prenosom svojho čísla. Ako mám postupovať, aby to bolo bez pokuty? Ďakujem pekne za pomoc a všetkým peknú nedeľu...
  2. Zdravím, JOJ ŠPORT je v ponuke, bude, alebo ako to je? Díky...
  3. Nedokážem sa pripojiť k wifi, heslo ktoré zadám je nesprávne...
  4. Menil som router, po zapojení mi nefunguje wifi. Na podpore mi pán povedal, že si to mám zapojiť sám, že je to jednoduché. Tak som bez wifi (internet v PC mi funguje). Vedel by niekto pomôcť?
  5. Mám pevné služby internet L a magio tv L. Ide mi o zľavu na ANO, písal som im, tak neviem. Ale tu simku a ešte niečo dávajú zadara, tak neviem. Pekné sviatky všetkým a buďte v pohode...
  6. Dávajú pri predlžení paušálu nejaké bonusy zdarma? 4G simky a tak? díky...
  7. Objednal som si cez zákaznicku linku pevnu linku L. Kurier mi doviezol zásielku o pár dní. Chcem sa spýtať či to môžem v lehote 14 dní stornovať u nás v meste na predajni. Diky...