MSM

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MSM

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Keďže po dlhšom čase som konečne dostal prístup na MagentaCloud, chcem sa spýtať, ako nastaviť ukladanie videa z ext. kamery. Z kamery cez smarthome app. viem spustiť live nahrávanie a to sa aj uloží na cloud. Ako ale nastavím automatické nahrávanie pri pohybe na cloud? Funguje to pri ukladaní na SD kartu, aj keď tu mám problém pri zaplnení SD karty, neprepisuje staré záznamy a zatiaľ som nenašiel iné riešenie iba format karty (nedá sa ani ručne vymazať jednotlivý záznam).
  2. Dnes som dostal ext kameru. Ako to je s tým cloudom. Bez toho to nemá využitie, iba ako live camera. Tiež som kúpil na skúšku dve radiatorové hlavice, ale cez aplikáciu ich neviem spárovať s centrálou. Ďakujem
  3. Mne v novej apke vypadli dve z piatich. Dali sa ovládať, ale nemerali. Vymazal som ich a nainštaloval ako nové. To pomohlo.
  4. Mam ten istý problém. Vyriešilo sa to nejako? Dík.
  5. čakal som na tie nové zariadenia a hlavne na hlavice k radiátorom, ale nevidím tam, či je možné s nimi aktivovať vykurovací kotol, resp. iné zariadenie ktoré by komunikovalo s kotlom. Viete mi niekto poradiť, či to funguje? Inak by boli vhodné iba pre bytovkárov s ÚK.
  6. Keďže USB router nie je podporovaný, tak som ho vymenil za wifi 3g mobil modem. To by aj fungovalo, ale vznikol nový problém, neviem teraz pripojiť hue bridge k centrále. Skúšal som to vyhľadať automaticky a aj manuálne. Pritom bridge funguje cez originál philips hue apku. Myslim si, že je to kvôli tomu, že to mám napojené na inej sieti. Máte s tým niekto skúsenosti?
  7. Tak som dokúpil usb stick Huawei E33.. aktuálne ponúkaný v telekome. A samozrejme to nefunguje. Zo začiatku to vyzeralo, že vyhľadáva sieť, ale po pár hodinách ma to prešlo a zapojil som znovu centrálu cez kábel. Na druhý deň som to znovu vyskúšal a centrála sa už ani nesnažila vyhľadávať sieť, iba blikala na červeno. Chcel som sa poradiť na help desku "pôjde to" ale, po troch dňoch počúvania ich hudby a čakania na spojenie s operátorom som to vzdal. Mohli by zaradiť do repertoáru aj iné skladby. Viete niekto poradiť, čo nie je v poriadku? Na tom usb som zrušil pin kód a vyskúšal som to cez PC, kde to fungovalo.
  8. Smart home som zakúpil pred mesiacom a musím potvrdiť, že zásuvka funguje ako repeater. Prišiel som na to náhodou, pretože som dymový senzor zapojil do oddelenej kotolne, pričom i.zásuvku som mal vo vedľajšej izbe. Po tom čo som zásuvku premiestnil, stratil som spojenie s kotolňou. Po dokúpení ďalších zásuviek sa mi podarilo spojenie obnoviť. Za mesiac používania sa mi raz stal podobný problém ako uvadza pmaster777 - všetky senzory boli nedostupné. V mobilnej aplikácii - nastavenia/centrála/periférie som znovu reštartoval ZigBee a spojenia naskočili. Od tej doby som už taký problém nemal, aj keď je pravda, že po výpadku elektriny a internetu som musel centrálu znovu viac krát reštartovať, pretože nenabehla sama správne. Čo sa týka bezpečnosti, centrála sama o sebe nerieši výpadky prúdu resp. internetu, čo ma dosť sklamalo, pretože starý systém, ktorý som mal, obsahoval vlastnú batériu a stačil poslať správu poprípade spustiť alarm. Je najaká iná možnosť ako nákup náhradného zdroja?