Robi99

Člen
  • Počet príspevkov

    25
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O Robi99

  • Hodnosť:
    Radca
  1. podla vyjadrenia zo zákazníckej linky aj 2 predajní je retenčné oddelenie zrušené od 1.4.2019 dal som žiadosť o portáciu čísla a nik mi nevolal ani SMS neposlal takže už som inde spokojný
  2. Ja som kontaktoval Telekom este v marci a ziadal som o retencnu ponuku kedze teraz mam 50% zlavu nik sa mi vsak neozval tak som v aprili isiel na predajnu a ze retencne je zrusene ze jedine ked chcem ze mi moze dat predajca 20% zlavu co som odmietol. Dal som ziadost o prenos cisla a uz je aj prenesene ale nevolal mi nik ani nic neponukol nie to SMS poslal prisla mi SMS ze si mam uziovat vyhody v Magente a ze zaplatim zmluvnu pokutu 3€. Takze s tam zrusenim retky to asi mysleli vazne aj ked uvidime dokedy kym nebudu ludia vo velkom utekat.
  3. v pripade modemu Huawei E372 sa jedna o zariadenie vo vlastnictve takze sa nevracia pokial bolo zariadenie blokovane na pouzitie len so sim kartou Telekom da sa obdlokovat na ktorejkolvek firemnej predajni ST teda tych predajniach ktore prevadzkuje priamo Telekom nie fransizanti odblokovanie je bezplatne adresy firemnych predajni som pridaval v tomto vlakne su tam vsetky aktualne
  4. na stranke https://www.alcatelmobile.com/content/download/alcatel-1x sa da stiahnut manual v polozke FIND USER MANUAL avsak len rusky nemecky anglicky portugalsky a grecky
  5. ak sa nemýlim Telekom vlastní licenciu pre tieto frekvencie len v Bratislave takže zásadné rozširovanie pokrytia touto technológiou po Slovensku by som neočakával https://www.teleoff.gov.sk/znenia-povoleni-mfcn-37-ghz/
  6. co sa tyka sledovania 2 HD sucastne na 2 TV nie je ani tak problem platformy (tam je to len sw) ale problem je pri ADSL a VDSL max 8mbit/s linkach kde je realne aj sledovanie 1x HD a 1x SD na hranici vytazenia linky na maximum a tym padom sa stava ze nedokaze subezne prenasat ani internet nie to dalsi HD stream z mojho hladiska je pri ADSL a VDSL max 8 mbit/s lepsie volit telku cez satelit kde ziadne taketo obmedzenia nie su pre to je otazne kedy to telekom doriesi aby bolo mozne sledovat 2x HD sucastne pretoze to bude chciet zavedenie ineho kodeku a tym urcite aj vymenu boxov aby to linky utiahli vsetkym
  7. Stanky25 pokusim sa ti trosku objasnit nejake veci ok? co sa tyka packetloss ak by nastaval realny packetloss na ceste ustredna tvoj router tak tento router by to v logoch hlasil a technici by to videli a riesili packetloss moze vsak nastavat na prestupe tvojho ISP (Telekom) a ISP ktory zabezpecuje konektivitu pre prevadzkovatela tych hernych servrov tusim Epic Games alebo ako si to nazval a to moze byt dovodom pre co packetloss v hre nastava a pre co skace ping ale toto je naozaj len vecou tej hry chyba na linke telekomu nie je keby bola signalizoval by ju router a technici by ju videli Pytas sa pre co to s tym mobilnym o2 ide lebo je tam zjavne lepsi prestup ja mam rovnaky problem napriklad pri speedteste a lokalnom poskytovatelovi internetu ked meriam na jeho server nameria mi 2 mega a ping 300 ale ked meriam na aerver telekomu alebo inych vacsich ISP nemam problem a nameria 35 mega a ping 20 je to o prepojeni jednotlivych sieti pri beznych strankach to nespozorujes ale pri takto narocnejsich prenosoch sa to moze prejavit takze tak podstata je taka ze mozes sem vypisovat aj kazdy den aj 300x ale nezmenis to a nezmeni to ani telekom ani keby chcel
  8. ja mam nagra box s hdd od uplneho zaciatku ako ich zacali menit a je prevda ze s predchadzajucim fw som mal asi 3 nahravky nahrate ze mali 6gb alebo inu velkost ale len 1min na dlzku a nedali sa prehrat ale so sucastnym FW som tento problem nepostrehol mam vsak box len v stave pouziva sa len 1 LNB jediny problem ktory evidujem je ze mam aj napriek vymazaniu TV Lux stale v ponuke kanalov nastastie to presunuli z 12 na 32 a tam ma to nestve inak za mna funguju tieto boxy k absolutnej spokojnosti najma co sa tyka archivu co sa tyka tvojej otazky k zjednocovaniu kodovacieho systemu predpokladam ze je to najma koli financiam nakolko im staci platit jeden kodovaci system v zasade podla mna je to uplne jedno ci koduju conaxom nagrou alebo irdetom podstatne je ze to ide a ja som s tymito vymenenymi boxami absolutne spokojny aj ked zo zaciatku som bol skepticky
  9. Dobry den dane zariadenie Vam bezplatne odblokuju na ktorejkolvek firemnej predajni na pockanie treba vsak dany telefon priniest so sebou prikladam zoznam firemnych predajni, v pripade ze mate do niektorej z tychto predajni daleko mozte sa skusit spytat aj na inych takzvanych znackovach predajniach ale neviem Vam zarucit ci budu toto odblokovanie vediet na tejto predajni vykonat Slovak Telekom, a.s. EUROPA, Na Troskách 25 974 01 BANSKÁ BYSTRICA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: 421484152930 E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: 0903500162 Biznis e-mail: biznis.europa.bb@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. AUPARK, Einsteinova ulica 17, 851 01 BRATISLAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-pia: 9.30-21.00, so-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. AVION, Ivánska cesta 12, 821 04 BRATISLAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 10.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. OC Centrál, Metodova 6 821 08 Bratislava BRATISLAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 10.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. POLUS, Vajnorská 100/A 831 03 BRATISLAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: 0912248807 Biznis e-mail: biznis.polus.ba@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.30-21.00 Slovak Telekom, a.s. FORUM, Bajkalská 28 817 62 BRATISLAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Otváracie hodiny: po-pia: 9.00-17.00 Slovak Telekom, a.s. Telekom Centrum: Eurovea, Pribinova 10 811 09 BRATISLAVA Tel: Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 10:00 21:00 Slovak Telekom, a.s. OPTIMA, Moldavská cesta 33 040 11 KOŠICE Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. AUPARK, Nám. Osloboditeľov 1 040 11 KOŠICE Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: 0912248811 Biznis e-mail: biznis.aupark.ke@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. M.R. Štefánika 52 (pešia zóna – oproti divadlu) 036 01 MARTIN Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: 043 422 00 11 E-mail: martin@t-centrum.sk Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-pia: 9.00-17.30 Slovak Telekom, a.s. OC Mlyny, Štefánikova 61 949 01 NITRA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: 0912248810 Biznis e-mail: biznis.mlyny.nr@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.00 - 21.00 Slovak Telekom, a.s. Forum Poprad - Nám. Sv. Egídia 3290/124 058 01 POPRAD Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-20.30 Slovak Telekom, a.s. OC Eperia, Arm. Gen. Svobodu 25 080 01 PREŠOV Tel: 0903 903 903, 0800 123 456 Fax: E-mail: beata.domonkosova@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. OC MAX, Generála M.R. Štefánika 426 911 01 TRENČÍN Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. City Aréna NC, Kollarova 20 917 01 TRNAVA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: 0902 444 421 Biznis e-mail: tomas.ciffary@telekom.sk Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00 Slovak Telekom, a.s. Vysokoškolákov 52 OC-Dubeň 52 010 08 ŽILINA Tel: 0903 903 903, 0800 123 456 Fax: E-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 8.30-20.00 Slovak Telekom, a.s. OC Aupark, Veľká okružná 59A 010 01 ŽILINA Tel: 0903 903 903, 0800 123456 Fax: E-mail: Predajňa poskytuje biznis služby Kontakt na Biznis špecialistu: Biznis tel.: Biznis e-mail: Otváracie hodiny: po-ne: 9.00-21.00
  10. Dobry den pokial pouzivate smartphone s Androidom alebo Apple moze si Vas telefon a rozne aplikacie v nom vytvarat blokacie kreditu na stahovanie dat tieto blokacie mozu byt az do vysky 8€ tento kredit realne mate na karte avsak neda sa pouzit na volania ani SMS lebo je ako keby vyhradeny pre data v tomto pripade odporucam odpojit sa od mobilnych dat a restartovat telefon ak by tento problem aj s odpojenymi datami po restarte telefonu pretrvaval skuste kontaktovat linku 0800123456 ktora je bezplatna a danu vec preveria
  11. Dobry den zaklad je mat aktivovanu sluzbu archivu (1,99€ 10 prohramov alebo 3,99€ 20 programov) ak ju nemate aktivuju Vam ju na linke 0800123456 dalej pokial mate sluzbu aktivnu a Set top box pripojeny riadne na internet a aj v menu Set top boxu v položke nastavenia pise ze je pripojeny na internet a archiv stale nenaskocil ako posledna polozka v menu odporucam kontaktovat linku 0800123777 a ziadat o opatovnu aktivaciu archvu v danom boxe mne sa stala tato situacia ked mi menili 4 boxy na 3 archiv v pohode isiel ale na jednom nie a nie nabehnut a tam sa neaktivoval ale vyriesili to na 0800123777 v priebehu jedneho dna a odvtedy to funguje super
  12. tento router je čo sa týka aktualizácií a niektorých nastavení ovládaný plne Telekomom takže pokiaľ FW nevydajú a na diaľku nenainštalujú oni nemáš ho tam ako dostať aj keby si mal FW niekde stiahnutý router to nedovolí nainštalovať
  13. oficiálne starý STB za nový nik nevymení jedine ak tak za poplatok okolo 50€ (neviem presnú sumu) ale vždy sa dá hlásiť porucha a následne sa s technikom dohodnúť že je to už niekoľká výmena boxu a poprosiť ho aby vydal nový nepoužívaný kus (ak ho bude mať a nebude zarezervovaný pre novú inštaláciu nemá dôvod ho nevydať) sám som takto menil lebo mi odišiel box s HDD a dali mi na výmenu starý používaný kus s hlučným HDD tak som opäť nahlásil že je chybný a potom som na mieste technikovi povedal čo je vo veci a ten mi dal fungel nový a k téme prečo sa nedajú kúpiť? lebo by telekom prišiel o umelo navýšenú cenu TV a tým pádom o prašulky veď pre to prešli pred cca 2 rokmi aj na prenájom routrov jednoduchá matematika na príklade routra predávali ich po 9,90€ k viaznosti a koľko človeku fungoval toľko ho používal, teraz ho dajú za 0,49€ poviem si nie je to tak veľa a natisnú do hlavy aký servis ti s tým routrom budú robiť a ako sa ti oň budú v nájme starať až by človek aj uveril a pri 24M viazanosti 24x0,49€ celkovo 11,76€ takže za dva roky si im zaplatil za router viac ako keby si si ho kúpil a teraz prichádza to najlepšie to isté zariadenie ti budú naďalej účtovať za 0,49€ a každý mesiac idú na čistý zisk ( poviem si čo je 0,49€ ale 0,49€ x niekoľko tisíc zákazníkov je slušná čiastka) pokiaľ sa to nepokazí a ak áno prinesie ti technik na výmenu kus ktorý už niekto iný pred tebou vysplácal a budú zarábať naďalej. (tento model je určite značne zjednodušený lebo nevieme ich obstarávaciu cenu routrov ale nebol by som prekvapený pri ich hromadnom odbere že by bola aj nižšia ako 10€ za kus)
  14. podaj ziadost o prenos cisla k inemu operatorovi staci na dobijaciu kartu (hlavne si tam neber mobil ani viazanost ideal je dobijacia karta O2 Volnost zaplatis 2€ ) a retencne sa ti do 2 dni ozve same a potom sa budu prosit oni tebe
  15. zdravím Páni, predchádzajúce príspevky som pre krátkosť času nečítal čo sa týka STB s HDD postrehol som aj ja problém s nahrávaním niekedy nahráva v pohode to hlavne vtedy keď sledujem to čo nahrávam, keď chcem jedno sledovať a druhé nahrávať musím si nastaviť nahrávanie cez EPG a prepnúť na ten kanál ktorý chcem sledovať avšak nemôžem prepínať na čokoľvek iné ani na nahrávaný kanál inak mi ostane čierna obrazovka na všetkých kanáloch ako keby nebol signál a pomôže až reštart boxu. Box mám pripojený však len jedným káblom a zvolené v menu že používam len jeden LNB. Raz sa mi stalo že som nahrával to čo aj sledoval a nahrávka mala síce 3GB ale čas bol len 1 min. ale nedala sa vôbec prehrať. ,kludne píšte dotazy odpoviem