panimarta

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O panimarta

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Dobrý deň. Prečo keď pred mesiacom mi prišla SMS o predĺžení paušálu aj s ponukou nového mobilu teraz to už nejde?Keď pošlem SMS s overovacím kódom tak napíše,ž kód je neaktuálny aj keď ho pošlem do pár sekúnd.Človek je roky klientom a zostáva tam už len prakticky so zvyku. Posledný mesiac a pol vypadol internet a televízia už tri-krát. Keď telefonuje na infolinku tak tam rozpráva virtuálny Marek a Olívia. 6 rokov už žiadam zlúčenie faktúr do jednej aby to nechodilo na viackrát a samozrejme sa im to nedá/vždy sľúbia a neurobia nič/Som dôchodkyňa a radšej platím šekom. Najlepšie je ísť k inému operátorovi, ktorý si aspoň na začiatku váži zákazníka, lebo tu si starého zákazníka asi nevážia. A internetová stránka sa za 10 rokov úplne pokazila,lebo pre starších ľudí je absolútne neprehľadná. Mladý sa dokáže prispôsobiť, ale starého človeka novým veciam ťažko naučíte.
  2. Tá pani čo som s ňou volala, na to isto zabudla, lebo čo ju zaujímalo viac bolo predĺženie zmluvy. A jednalo sa o akciu HBO GO na mesiac zadarmo a na to treba a napíšem, že je to totálna hlúposť poslať SMS s kódom. Niekedy stačilo poslať napr. HBG GO VYP a bolo. Teraz ešte k tomu treba 8 miestny kód 1E . . . . . . . . A ide to len cez SMS podotýkam, lebo som tam volala ešte raz a s inou pani som to vybavila raz dva.
  3. S tou SMS to viem len problém je v tom, že mobil nedrží niektoré SMS. Skrátka sa stratia. A akurát aj tá s deaktivačným kódom. potom som volala na infolinku na deaktiváciu a čakala som, že o deaktivácii príde meil alebo SMS. A skús hádať: NIČ NEPRIŠLO. Takže majú v tom neporiadok.
  4. Dobrý deň. Prosím Vás prečo nemáte políčko na deaktiváciu služby HBO GO, keď na aktiváciu ju máte. Takto by tam človek len klikol a mal by to vybavené raz dva. Ideálne by bolo keby boli vedľa seba. Ďakujem.
  5. Snažím sa kupovať veci, ktoré nie sú balené v plastoch. Toto by mali robiť všetci, aby sme donútili výrobcov nepoužívať plastové obaly a potom ich následne triediť. Vo všetkom treba ísť po príčine problému a nie po dôsledku.
  6. Izrael
  7. Že dali teraz konečne nejakú súťaž
  8. Prečo ako dlhodobý zákazník telekomu by som mala pri predĺžení zmluvy, za ten istý produkt platiť o 2 eurá viac? A keď to chcem vybaviť cez vašu infolinku aby cena zostala rovnaká, tak ma odkazujú na na predajňu telekomu, kde aj tak nič nevybavím, lebo odtiaľ budú aj tak telefonovať nejakému nadriadenému v Bratislave. Toto má byť úcta k zákazníkovi, máme internet, telefony a zákazníka preháňate 30 km na predajňu.