polovnik

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O polovnik

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Všetky, ktoré sú jasné a stručné. Keď položím otázku, chcem na ňu priamu, stručnú a jasnú odpoveď. Doteraz sa mi tu takej vždy dostalo. So službami som v celku spokojný, aj keď niekedy treba dobrú ponuku doslova z Telekomu dolovať, ak chcem ako starý zákazník aspoň aký taký benefit. Mám voči Telekomu aj jeden rest ktorý dodnes zamrzí a zabolí. Pred pár rokmi som si v ponuke vyhliadol inteligentné hodinky, zavolal som si k Vám a prejavil som záujem o ne. Upozornil som operátora, že ešte stále som viazaný na akciový telefón. Čuduj sa svet, bolo mi povedané, že to nevadí. Tak som prešiel vyšetrovacou tortúrou, klasicky nadiktovať všetky údaje k novej zmluve-dodatku, prešiel som rôzne ponuky navyše, cca. 15 minút telefonovania. Ukončené to bolo tým, že sa mi ozve ďalší operátor za pár dní kvôli upresneniu adresy.... za dva dni sa aj ozval, znova sme si prešli to isté, všetky údaje, nové ponuky, zase možno 10 či 15 minútový hovor, kde som znova upozornil, že som ešte viazaný, čuduj sa svete, znova mi bolo povedané, že je to v poriadku. A že sa ozve tretí operátor, ktorý mi oznámi niečo ako termín dodávky. Ozval sa samozrejme tretí operátor, ktorý mi, čuduj sa svet, oznámil, že bohužiaľ som ešte viazaný na akciový telefón a preto mi tie inteligentné hodinky nedodajú....a tým to skončilo. Mňa dodnes pri spomienke na tento zážitok pošteklí škriatok hnevu, prečo sa za pol hodinu volania neprišlo na to, že "SOM VIAZANÝ" a nemôžem si zobrať tie skvelé inteligentné hodinky. Prečo to tak bolo, keď ja som operátora číslo jedna aj operátora číslo dva upozornil na to že predsa "SOM VIAZANÝ"..... a prečo až tretí operátor povedal, že predsa "SOM VIAZANÝ".... Tam som nedostal priamu odpoveď na svoju otázku, či si tie inteligentné hodinky môžem zobrať, tam som dvakrát dostal odpoveď, "ANO" a na tretíkrát "NIE". Nejako ma toto dodnes zamrzí a akosi od tej doby nie som extra fanúšikom ST, veď aj naposledy, keď som si predlžoval viazanosť, mi nebolo nič automaticky ponúknuté a bol som nútený hľadať inde, respektíve ma oslovil iný operátor a ponúkol mi služby s 50% zľavou a už som aj podpísal s ním zmluvu. Až následne na to keď konkurencia odoslala žiadosť o prenos čísla mi bol ponúknutý tiež paušál s 50% zľavou....no a toto tiež zamrzelo, prečo ako dlhoročný zákazník nemôžem dostať férovú ponuku hneď, prečo ma musela najprv osloviť konkurencia.... Ja viem, toto fórum nie je od toho, aby sa takéto veci teraz riešili, veď toto sú už veci minulé, ale nedalo mi nespomenúť to, prečo u mňa nie je ST top operátorom, aj keď využívam jeho pre mňa kvalitné služby. Ale ten benefit, ten tam stále chýba, tá starostlivosť o zákazníka, ktorý je dlhé roky verný zákazník, tá mi nejako stále uniká. Keby som bol vtedy tie inteligentné hodinky dostal, bol by som určite veľmi spokojný zákazník - veď som ich nechcel zadarmo....keby som bol oslovený automaticky s dobrou ponukou keď mi končila viazanosť, bol by som určite veľmi spokojný zákazník. Takto som len zákazník, ktorý si chváli dobrý signál, pokrytie a to ja asi tak všetko. Dúfam, že tu na fóre sa také chyby, ktorej obeťou som bol aj ja (SOM VIAZANÝ!-NEVADÍ-SOM VIAZANÝ!-NEVADÍ-VEĎ STE VIAZANÝ TAK ČO CHCETE!) , teda dúfam, že t sa človek dočká tých správnych odpovedí. Želám pekný deň....ak ste dočítali až do konca.
  2. 1.skupina sa nedá meniť 2.volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo