gabriela303

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O gabriela303

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. 1. Telefonovať aj esemeskovať aj ememeskovať 2. Akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta 3. Zavolať na bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník light 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov
  2. Áno presne tak služba CLIP to som si už vyriešila sama keďže som googlila 4dni v čom je vlastne problem. V Tcome mi pánko nevedel pomôcť tak mi radšej dal ďalšiu SIM kartu, kde ten problém naďalej pretrvával….akoze dosť ma to vytocilo z akého dôvodu som mala sluzbu deaktivovanu ???? A teraz mi bude zauctovany poplatok cca 5€ kto kde sme??? ??
  3. Dobry den, rada by som vedela dovod preco uz dva dni sa mi nikto nemoze dovolat. Cislo som si preniesla z O2 k vam. O2 kartu mi uz vypli vcera rano a vasa SIM karta akoby zmetkovala skusala som ju prekladat do troch telefonov. A vsade to iste takze nemam ziadne blokovanie prichadzajucich hovorov. Vcera pocas celeho dna ked niekto volal ukazovalo len nezname cislo a kedze robim v terene pochybujem ze mi vsetci volali s Clirkom no a vecer uz sa mi nedalo vobec dovolat hned vypynalo telefon ani nemukol. Vada trva aj nadalej. Bola by som rada keby sa to cim skor napravilo !!Dakujem Veronika