Gabika205

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Gabika205

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Na faktúre som mala poplatok za mobilný hlas..Ale neviem zaco sa účtuje tento poplatok..Este ani raz som ho n faktúre nemala a až teraz..A neviem presne zaco idem vlastne platiť niečo navyše za ten mobilny hlas..Napíšte mi zaco sa to zauctovalo aby som sa tomu mohla vyvarovať..Ďakujem
  2. Splatnosť faktúry mám vždy 15teho v mesiaci..Doteraz mi vždy faktúra prišla 15teho na Môj Telekom.Tento mesiac sa tak nestalo neviem prečo, rada by som faktúru uhradila aby spm nedostala pokutu..Aký čas má telekom na odoslanie faktúr??Do kolkateho mám čakať či mi príde či mám ísť na pobočku..Ďakujem za rady
  3. A aká by to mala byť aplikácia?? Mám zalohovane všetky veci, len neviem kde to mám nájsť, kde sa mi zalohovalo.
  4. Daju sa obnoviť sms spravy od Telekomu, ktoré som omylom vymazala.Telekom mi písal ohľadom reklamácie, a ja som omylom vymazala dôležité sms.Ďakujem za každú radu
  5. Začo mi učtuje hlasové služby..Na vypise mám hlasové služby kde mam sumu ktorá mi navyšila paušál, za akú aktivitu alebo.začo sa mi to k paušálu pripisuje..Ďakujem za info