sepitka

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

6 Neutrálna

O sepitka

  • Hodnosť:
    Asistent

Nedávni návštevníci profilu

854 zobrazení profilu
  1. Dobrý deň... v čase karantény, dobrým pomocníkom je moderna technológia.. Keď som volal na služby zákazníkom ozval sa mi robot, s korým sa so mnou porozprával a vybavil môj problém.
  2. Viazanosť sa dá zistiť cez účet Môj telekom /založ si účet, ale sa prihlás do účtu/ - nájdeš Produkty a zmluvy – Moje produkty a služby /vyber produkt/ a tu nájdeš koniec viazanosti služby
  3. Najviac ma poteší, ked si spoločne poradíme pri riešení problémov .
  4. Volania a SMS zadarmo v skupine, vrátane Easy
  5. 1. skupina sa neda menit 2. volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo
  6. Telefonovať a esemeskovat aj esemeskovat
  7. Ďakujem veľmi pekne za pomoc, už to všetko funguje. Ešte raz ďakujem.
  8. Ďakujem za snahu mi pomôcť, ale v návode som nenašiel set top box ktorý mam ja - magio box ARRIS
  9. Mám magio box arris, chcem sa opýtať na postup naprogramovania dialkoveho ovladača magio boxu a TV - LG". Prosím o radu.