Filipo21

Člen
  • Počet príspevkov

    518
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

87 Výborné

O Filipo21

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3110 zobrazení profilu
  1. Ahoj, 2.4GHz pouziva WiFi 802.11n/ax cize max rychlost je 300-450 Mbps. 5GHz pouziva WIFI 802.11ax 3,5Gbps. Rychlosti su teoreticke, takze vsetko zalezi na podmienkach v domacnosti a okoli + kompatibilne zariadenia na dane standardy
  2. Ahoj, podla tohto dokumentu: https://telekom.sk/docs/updates/ins/Zoznam_planovanych_lokalit.xlsx plan na ukoncenie stavby je 31.8.2022.
  3. Ahoj, ak ste dodnes neobdrzali do schranky suhlas s umiestnenim FTTH tak plan bude v nedohladne. Ak ste nieco take obdrzali, plan realizacie bude zrejme nad 100dni. https://telekom.sk/docs/updates/ins/Zoznam_planovanych_lokalit.xlsx https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Skrz mapu pokrytia mozete podat podnet na rozsirenie siete vo vasej lokalite.
  4. @janyxx ono v podstate ak si pozries do nastaveni ethernet pripojky tak by si mal na pc vidiet https://cdn.wethegeek.com/wp-content/uploads/2019/12/speed.jpg 1.0 Gbps. Pravda aj to ze ak by bola niekde v kabli chyba nedalo by to ani tych 400Mbps... ak mas https://www.alza.sk/cable-tester-ns-468-pre-siete-utp-stp-rj45-d71635.htm cable tester, mozes odmerat kable po trase a hned budes vediet.
  5. Nie, toto forum je informativne, popripade vie poradit ludom ktori su menej technicky zdatni. V pripade "helpdesk" podpory musis pisat na vyssie spomenutu adresu. Ak mas vypadok treba volat 0800 123 777, nahlasit poruchu. Samozrejme je vhodne si preverit ci nahodou nie je chyba aj v internej, tvojej domacej sieti. Vsetky zariadenia ktore tam mas + kabelaz za routrom od Telekomu su len a vylucne len v tvojej sprave. Ak potrebujes pomoct s rychlou a jednoduchou diagnostikou kludne mi napis sukromnu spravu.
  6. Predpokladam ze meranie prebehlo pri pripojeny skrz kabel. Co ja poznam v okoli a pytal som sa, tak kazdemu zdvihlo rychlost downloadu rovnako tak aj uploadu. Mozno este chvilu pockaj kym sa to cele pretrasie. Popripade si skontroluj zariadenia ci su vsetky OK, rovnako tak aj kable (CAT5E da 1gbit ale stava sa ze pri merani su vsetky vodice korektne prepojene ale 1gbit mi na merani neukaze... upravi sa to az po prekrimpovani koncovky. Rovnaka chyba sa moze stat aj pri CAT6, 7...).
  7. Nikto ta nenuti mat internet od telekomu. Ja tiez nemam dostupnu optiku, dokonca ani VDSL... stazovanie tu na fore ti nepomoze. Tu sme vsetci uzivatelia/zakaznici ako aj ty. V pripade ze mas navrhy na zlepsenie a poziadavky tak treba pisat sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. Ahoj @Bushman255 velmi rad by som ti povedal ze to bude coskoro avsak podla verejne dostupnych info: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia https://telekom.sk/docs/updates/ins/Zoznam_planovanych_lokalit.xlsx Ak si obdrzal do schranky "suhlas s rozsirenim FTTH" tak to bude nad 100dni. Ak si nic take neobdrzal, skrz mapu pokrytia podaj podnet na rozsirenie pokrytia.
  9. Alebo mozes vyuzit VNC Server a Viewer. Licencia je zdarma do urciteho poctu uzivatelov. Nepotrebujes riesit ziaden portforwarding, staci mat zapnute PC, na PC aby bezal VNC server a mas vystarane Ja osobne pouzivam OpenVPN. VPNka sa vzdy zide
  10. @marco026 Ahoj, pri uploade by som nedaval viac ako 3000 kbps (3mbps). Potom to bude mozno viac stabilne. Treba skusit, ak nie tak este menej. Musis nechat rezervu inak to cele bude padat...
  11. Ahoj, tu na fore su uzivatelia rovnako ako ty. Toto forum ti pomoze, poradi ako zistit ci su neni problemy na tvojej strane (v tvojej domacej sieti)... odporucam ti zavolat cislo technickej podpory: 0800 123 777 a nahlasit poruchu. Z mojej strany by som sa ta spytal: ako si pripojeny k internetu (Wifi alebo kablom), aky mas program (Optik, VDSL, ADSL), ake rychlosti dosahujes na stranke www.speedtest.net?
  12. Nieco k tomu co potrebujes vediet: https://portforward.com/sagemcom/fast-5655v2ac/
  13. Ahoj, External IP host nenastavuj. Cize internal IP vyber z listu tvoj PC alebo napis IP tvojho PC. Potom port 3389 tcp (pre Microsoft Terminal Server (RDP)).
  14. Ahoj, treba specifikovat obec/mesto (celu adresu) a potom sa to da preverit.
  15. Akym sposobom ste pripojeny? Wifi alebo kablom?