sladkym

Člen
  • Počet príspevkov

    98
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

10 Nadpriemerné

O sladkym

  • Hodnosť:
    Znalec
  • Narodeniny: 08/14/75

Nedávni návštevníci profilu

1556 zobrazení profilu
  1. Šláger 2 sa premenoval na Šláger premium
  2. Zmluvná pokuta sa platí ak prechádzaš z vyššieho paušálu na nižší resp. ak berieš nový mobil ešte v čase viazanosti a doplacaš za starý akciový telefón.
  3. posledný príslub na eSIM je prvá polovica tohto roku
  4. Telekom záručné listy nevydáva, lebo každá akcia je sparovana s číslom na konkrétnu osobu. Mne sa zdá, že telefón môže potom reklamovať osoba so splnomocnenim od predávajúceho. /ale tam sú tiež osobné údaje /
  5. najskôr tento príspevok patrí do tohto topicu Telekom fórum oslavuje ...
  6. Nie je to najnovší zážitok, ale pred 14 rokmi keď som si dal magio tak somndumal ako dokážem ovladackou roztiahnuť obraz. Nakoniec mi to ukázal môj vtedy trojročný syn 🤔😁
  7. Doba na záručnú opravu je 30 dní a potom môžeš od zmluvy odstúpiť. Dôvod prečo trvá mimozarucna oprava viac ako 70 dní si sa mal spýtať tam kde ti to opravujú . Predĺžená oprava môže byť len so súhlasom majiteľa aparátu. Ale už názov mimozarucna oprava ti najskôr nedáva nárok na ukončenie platnej zmluvy.
  8. Ja mám magio go takto nastavené
  9. Telekom má povolené len 2SD/2HD a je jedno aký rýchly net máš. Tv si berie z toho len určitú časť. V budúcnosti možno niečo bude možné keďže majú zmluvu na eurosport 4K
  10. Treba si prečítať cenník a najmä podmienky používania pri podpise zmluvy. Nikde nie je napísané, že v Srbsku sa dajú používať dáta a volania ako v rámci EÚ keďže tam nepatria. Chyba nie je na strane operátora
  11. PUK môžete dostať telefonicky, na pobočke alebo aj cez aplikáciu Telekom. Po zadaní PUK vás bude telefón sám navigovat aby ste zadali nový PIN ktorý budete používať.
  12. každopádne ste súhlasil s podmienkami operátora. Sa čudujem, že keď vám začali chodiť SMS o spoplatňovaní tak ste nezačali používať telefonovanie cez wifi /tak ako to robí väčšina mojich známych čo ostali mimo domova/ Ale ak je možnosť si priplatiť za službu, tak ju treba využiť po dobu nemožnosti návratu. P.S. je toto síce telekom fórum ale nič tu nevybavíte ohladne tejto "krivdy"
  13. Dobrý deň. 

    Prosím Vás o. jasnú odpoveď. 

    Ste zamestnancom Telekomu? 

    Ďakujem. 

    Ja sa podpisujem vlastným menom, ne ako anonym. 

     

    1. sladkym

      sladkym

      Dobrý večer, nie som zamestnanec telekomu.

      Mimochodom nie som anonym keďže môj nick sa skladá z môjho priezviska a prvého písmena môjho mena a najmä tu mám aj vlastnú foto.

  14. Ale ÁNO M dáta majú predplatených len 4GB, resp. 8GB /pri Magenta/ dát. Čiže ak si prenesol 20 GB, tak sa nečuduj že ťa upozorňujú na FUP
  15. tomuto sa venujú v tejto reportáži: RTVS Občan za dverami najskôr sa dá dohodnúť ak nemáš veľkú spotrebu. TELEKOM musí platiť prepojovacie poplatky, ktoré ak sú väčšie ako cena tvojho pušálu tak pochybujem. Máš slobodnú voľbu výberu operátora, tak vyber čo uznáš za vhodné