sladkym

Člen
  • Počet príspevkov

    102
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

13 Nadpriemerné

O sladkym

  • Hodnosť:
    Znalec
  • Narodeniny: 08/14/75

Nedávni návštevníci profilu

1669 zobrazení profilu
  1. Dobrý deň, nerozmýšlate nad dočasným zaradením EUROSPORT 3-9 do MAGIO IPTV, GO a SAT počas letnej olympiády v Tokiu? Ďakujem za odpoveď
  2. Je už dostupná aj v aplikácii MAGIO GO
  3. Tieto programy premiestnili do spravodajského balíčka a ten nemáš asi aktivovaný
  4. v telekom predajni majú. Ak máte magiobox v prenájme, tak vám ho vymenia za nový
  5. Šláger 2 sa premenoval na Šláger premium
  6. Zmluvná pokuta sa platí ak prechádzaš z vyššieho paušálu na nižší resp. ak berieš nový mobil ešte v čase viazanosti a doplacaš za starý akciový telefón.
  7. posledný príslub na eSIM je prvá polovica tohto roku
  8. Telekom záručné listy nevydáva, lebo každá akcia je sparovana s číslom na konkrétnu osobu. Mne sa zdá, že telefón môže potom reklamovať osoba so splnomocnenim od predávajúceho. /ale tam sú tiež osobné údaje /
  9. najskôr tento príspevok patrí do tohto topicu Telekom fórum oslavuje ...
  10. Nie je to najnovší zážitok, ale pred 14 rokmi keď som si dal magio tak somndumal ako dokážem ovladackou roztiahnuť obraz. Nakoniec mi to ukázal môj vtedy trojročný syn 🤔😁
  11. Doba na záručnú opravu je 30 dní a potom môžeš od zmluvy odstúpiť. Dôvod prečo trvá mimozarucna oprava viac ako 70 dní si sa mal spýtať tam kde ti to opravujú . Predĺžená oprava môže byť len so súhlasom majiteľa aparátu. Ale už názov mimozarucna oprava ti najskôr nedáva nárok na ukončenie platnej zmluvy.
  12. Ja mám magio go takto nastavené
  13. Telekom má povolené len 2SD/2HD a je jedno aký rýchly net máš. Tv si berie z toho len určitú časť. V budúcnosti možno niečo bude možné keďže majú zmluvu na eurosport 4K
  14. Treba si prečítať cenník a najmä podmienky používania pri podpise zmluvy. Nikde nie je napísané, že v Srbsku sa dajú používať dáta a volania ako v rámci EÚ keďže tam nepatria. Chyba nie je na strane operátora
  15. PUK môžete dostať telefonicky, na pobočke alebo aj cez aplikáciu Telekom. Po zadaní PUK vás bude telefón sám navigovat aby ste zadali nový PIN ktorý budete používať.