sladkym

Člen
  • Počet príspevkov

    124
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

22 Výborné

O sladkym

  • Hodnosť:
    Znalec
  • Narodeniny: 08/14/75

Nedávni návštevníci profilu

2164 zobrazení profilu
  1. táto možnosť bola do 30.4.2022. Teraz už len jedine s pokutou
  2. @zelviak ako zákazník nedostaneš pokutu za služby ale nikde nie je napísané, že ti odpustia splátky za zariadenie. Ty musíš doplatiť cenu zariadenia, ktorá je nesplatená. Ešte sa mi zdá, že máš možnosť im zariadenie vrátiť. Takže stále máš možnosť prejsť ku konkurencii bez pokuty za služby.
  3. joj šport bude zaradená v máji tohto roku ako náplasť na zdražovanie služieb
  4. S prepáčením, ale je niekde napísané, že musíte mať služby na paušál? Máte tú možnosť dať výpoveď ak ste viazaný, tak ju dajte a choďte na predplatené služby. Ak sa vám zdá konkurencia lacnejšia tak nech sa páči. Ale v dnešnej dobe všetci zdvihaju cenu. Ak vám to nevychádza, tak netreba to siliť 🤔
  5. Keďže v dnešnej dobe je konkurencia na trhu, tak máš tu možnosť prejsť k inému poskytovateľovi používaných služieb bez pokuty. Ceny zdvihaju všetci nielen Telekom.
  6. Na dialkovom ovládači je to tlačítko so symbolom noty
  7. Toto je fórum a technické veci ti budú vedieť odpovedať len ak sa obrátiš na Telekom. Ale zabudol si napísať či máš optiku alebo iný net. Mne to robilo Pri optike(najmä vo večerných hodinách) a nakoniec zistili, že som mal zlomené optické vlákno pred bytom. Technik to opravil a ešte som dostal zľavu za služby ktoré boli touto chybou postihnuté (net a TV)
  8. V tvojom profile je nastavenie a tam informácie o SIMkarte a tam máš PUK kód
  9. Najskôr si urobili prieskum a zistili, že ľudia toľko dát za mesiac nespotrebuju. Ja z môjho balíka miniem mesačne cca 20 GB. A po prečerpani dát mi to pôjde rýchlosťou max. 10 mbps. A to mi na moje bežné používanie stačí (hudba, video...)
  10. Odchody umožní napriek viazanosti Operátor ale nakoniec poslal stanovisko, že napriek tomu, že nemusí, všetkým viazaným klientom s balíčkom EÚ Nonstop odchod dovolí. Sám im pritom odporúča, aby si po marci zakúpili zahraničné SIM karty, ak sú mimo SR väčšinu z roka.
  11. @laminator pochybujem, že taká veľká firma by to nemala právne ošetrené. Na druhej strane, prečo si takto nereagoval ak pridal nejakú novú tv? To, že minimálne raz ročne nejakú tv poskytovať prestanú je všeobecne známe. Tu ide najmä o to, že sa nedohodli s distribútorom
  12. puk

    Keď dopípaš, tak skús pozrieť históriu. Niekoľkokrát to tu bolo spomenuté. Takže PUK nájdeš : 1/ v obálke v ktorej bola SIM 2/ v aplikácii TELEKOM 3/ v predajni Telekom 4/ na infolinke telekom
  13. Dôvodom prečo to ide len na jednom zariadení je vynaliezavosť Slovákov. Predávali voľné miesta, ktoré mali k dispozícii. A to sa telekomu nepáči, tak preto tieto obmedzenia.
  14. Toto je len forum. S touto požiadavkou sa treba obrátiť na Telekom. A najmä treba si prečítať v zmluve aké sú podmienky zrušenia zmluvy. Ak ste si službu zriaďoval na pobočke, tak sa mi zdá, že bez zmluvnej pokuty to nebude. Nárok na odstúpenie bez pokuty máte len pri objednávke cez net a to do 14 dní.
  15. Pochybujem, že tisíce predplatiteľov odíde ku konkurencii pre nezaradenie JOJ SPORT. Pamätám, keď mnoho ľudí takto hovorilo, že po strate Ligy Majstrov prejdú ku konkurencii ale nakoniec ostali. Najmä momentálna politika JOJ SPORT, že požadujú vypnutie CT sport stojí za zváženie či je kvalita našich súkromných tv taká silná aby mohli požadovať vyradenie konkurenčných tv z ponuky operátorov. Dnes je to CT sport, zajtra to môže byť NOVA SPORT...