sladkym

Člen
  • Počet príspevkov

    59
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O sladkym

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 14.08.1975

Nedávni návštevníci profilu

573 zobrazení profilu
  1. problém stále pokračuje a treba manuálne vymazať zariadenia. Mne to tiež vypisuje takže rátam s tým že to neopravili
  2. chcem sa spýtať či vlastne tv podporuje funkciu ambilight? Neviem to totižto nikde nájsť. Ďakujem
  3. TELEkOM sa nikdy nevyjadruje k pripravovaným akciám a najmä čo chystajú. Treba veriť, že spustenie PREMIER SPORT v orange je len prvý krok k uvolneniu Orange sport v telekome
  4. telefón treba reklamovať na predajni kde ste si ho kúpili, resp. v najbližšom telekom centre. A náhradný telefon dávajú len ak je k dispozícii. Myslím, že prerušenie služby pre nefunkčnsť aparátu nie je možná
  5. ak používate v telefóne aplikáciu telekom, tak tam máte oba PUK kody.
  6. aj mne nešiel ale po reštarte boxu je všetko OK
  7. Tento rok to bude opäť Turecko ale konkrétne Alanya. A okrem mojej rodiny ideme s rodinou môjho švagra Budikovcami 😁
  8. YouTube chce ľudí takto donútiť aby prešli na platenú verziu PREMIUM
  9. Mne elektronická pošta ide v pohode. Ale sa čudujem, že ako spoločnosť nepoužívate mail zo svojej domény.
  10. Číslo v aplikácii ti začne ukazovať až na začiatku nového fakturačného obdobia.
  11. Na takéto veci by mala slúžiť Magio pošta, ktorá je v magio Portál. Tak sa mi zdá, že odkedy prešli na novú platformu je táto služba nevyužitá.
  12. Čo dajú STV v 4K? Však tam je už v SD, HD a HDoptik 😁
  13. Je to označené ako audio1 a audio2 ale je to STV 1 a 2
  14. No neviem, ale pri každej mojej objednávke (cez telefón) sa pytali či dané telefónne číslo platí a pýtajú sa či to treba doručiť na adresu domov alebo na nejakú inú adresu. Nikdy si nikto nepýtal kópiu dokladu, len či mám stále ten istý OP. Ale chyba môže nastať. Skôr by som ti odporučil aby si šiel do Telekom centra osobne a mazno ten router aj tam budú mať a hneď ho dostaneš