sladkym

Člen
  • Počet príspevkov

    54
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O sladkym

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 14.08.1975

Nedávni návštevníci profilu

531 zobrazení profilu
  1. ak používate v telefóne aplikáciu telekom, tak tam máte oba PUK kody.
  2. aj mne nešiel ale po reštarte boxu je všetko OK
  3. Tento rok to bude opäť Turecko ale konkrétne Alanya. A okrem mojej rodiny ideme s rodinou môjho švagra Budikovcami 😁
  4. YouTube chce ľudí takto donútiť aby prešli na platenú verziu PREMIUM
  5. Mne elektronická pošta ide v pohode. Ale sa čudujem, že ako spoločnosť nepoužívate mail zo svojej domény.
  6. Číslo v aplikácii ti začne ukazovať až na začiatku nového fakturačného obdobia.
  7. Na takéto veci by mala slúžiť Magio pošta, ktorá je v magio Portál. Tak sa mi zdá, že odkedy prešli na novú platformu je táto služba nevyužitá.
  8. Čo dajú STV v 4K? Však tam je už v SD, HD a HDoptik 😁
  9. Je to označené ako audio1 a audio2 ale je to STV 1 a 2
  10. No neviem, ale pri každej mojej objednávke (cez telefón) sa pytali či dané telefónne číslo platí a pýtajú sa či to treba doručiť na adresu domov alebo na nejakú inú adresu. Nikdy si nikto nepýtal kópiu dokladu, len či mám stále ten istý OP. Ale chyba môže nastať. Skôr by som ti odporučil aby si šiel do Telekom centra osobne a mazno ten router aj tam budú mať a hneď ho dostaneš
  11. Podľa vyjadrenia ak máte paušál s neobmedzenými dátami, tak dostanete dáta navyše
  12. A bude kompenzácia za nedostupnosť mailu? Aspoň odpusteny jeden paušál? 😁
  13. PUK kód ti nikto nepošle. Máš 3 možnosti ako ho získať : 1/ osobná návšteva Telekom predajne 2/ zavolanie na infolinku 0800123456 3/ podľa nového je PUK 1 a 2 možné zistiť v Telekom aplikácií
  14. Po výpadku siete nastal aj výpadok mailu. Dúfam, že problém bude čoskoro odstránený keďže toto je jediná možnosť sa dostať do účtu (cez web mi to nejde, opakuje to stále tú istú operáciu)
  15. PUK kód zistíš aj v aplikácií TELEKOM