Dest

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Dest

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Prepáčte, ale koho nápad bolo dať tie programy nasilu na prvé pozície. Zas mi volala moja 90 ročná babka, že jej nefunguje televízor, lebo na 4ke mala Doma a teraz je tam niečo iné. Okrem toho, že sa jej každých pár dní odhlasuje Magio Go TV Box a musím jej to chodiť stále prihlasovať, a že sa jej každé dve hodiny vypína ten box, ešte aj toto. Už ma to dosť vytáča. A to ešte nehovorím, že si platím druhý klasický magio box, na ktorom 90% času nemôžem pozerať, lebo na 80mbit internete nie ste schopní spojazdniť 2HD programy súčasne. Buď zaraďte opäť do rastru aj SD verzie českých programov alebo asi budem požadovať vrátenie peňazí, lebo platím za niečo, čo sa z princípu nedá využívať.
  2. Zdravím, v poslednej dobe bolo zopár kanálov prepnutých do HD formátu bez toho, aby boli zachované aj ich neHD alternatívy v rastri. Keďže si platíme za možnosť sledovania Magia na dvoch Magio Boxoch, tak by bolo fajn, keby sme aj naozaj mohli sledovať program na dvoch Magio Boxoch súčasne. To však už pri čoraz viac kanáloch nie je možné, kvoli zastaralému nastaveniu, že sa nedajú pozerať HD programy na dvoch TV súčasne. Toto nastavenie dávalo zmysel, keď sme mali 10mbit prípojky. Teraz máme VDSL prípojky s niekoľko násobne vyššou rýchlosťou. Bolo by super, keby sme ich mohli využívať naplno. A to mám ešte pocit, že pri poslednom predlžovaní zmluvy sa nám zvýšil poplatok za druhý Magio Box, tak tým duplom by som ocenil, keby sa dal používať bez toho, aby mi pri každom prepnutí nevybiehala hláška o tom, že HD služby sa používajú na inom zariadení.
  3. Keďže logo kanálu prekrývy horný čierny pás, tak je zjavné, že obraz v takomto formáte dodáva už samotný kanál - Prima Love. Chyba teda nie je na strane Magio Boxu ani Magia ako služby, ale Telekom ako dodávateľ služby by mal tento problém riešiť s dodávateľom programu - Primou.
  4. Už sa musím prihlasovať každý jeden deň. Rieši sa tento problém?
  5. Myslím, že teraz, keď už viac ľudí potvrdilo rovnaký problém, by sa k tomu mohol @Matey alebo niekto z Telekomu vyjadriť aj osobne. Treba brať do úvahy, že len hŕstka z nás vie, kde má s takýmto problémom ísť a v reálnom svete je pravdepodobne oveľa viac ľudí, ktorí nevedia na koho sa obrátiť. Takže riešenie by sa naozaj hodilo ASAP.
  6. Chalani, MagioGo pouzivam zriedkavo (mozno raz za 2 mesiace) len na telefone a z toho ma nikdy neodhlasilo. A appku v telefone nespustam medzi tym, ako ma pravidelne odhlasuje z Magio Go TV Boxu.
  7. Bolo by prosím možné vyriešiť problém s neustálym odhlasovaním Magio Go TV Boxu? Zariadenie sme dali dôchodkyni (89), ktorá nie je technicky zdatná a okrem problému s automatickým vypínaním po 4 hodinách, ktorý som spomínal v inom vlákne*, musím každých pár dní riešiť aj opätovné prihlasovanie konta na Go TV Boxe. Toto nie je úplne štandardné. Prosím skúste sa vžiť aj do starších zákazníkov a upravte systém tak, aby si pamätal prihlasovacie údaje aj po aktualizácii zariadenia alebo čo to spôsobuje. Už sa stalo aj to, že zariadenie som zapol, kanály nabehli, a až po pár sekundách vybehla hláška, že sa treba prihlásiť, pri čom zariadenie bolo len v standby a predtým bolo prihlásené. A fakt, že aj v standby režime trvá spustenie zariadenia viac ako pol minuty, už ani nekomentujem *Automatické vypínanie:
  8. Veď práve o to ide, že to nastavenie tam momentálne nie je viditeľné medzi nastaveniami, ale zariadenie sa po nejakej dobe napriek tomu vypína s nejakou hláškou. Ja som to ešte osobne nevidel, ale opatrovníčka mi vravela, že to musí chodiť zapínať minimálne raz za deň, kedy nájde na obrazovke len tú hlášku a musí stlačiť OK na Magio ovládači, aby obraz znova nabehol. Preto by som bol rád, keby to nastavenie bolo sprístupnené, aby sa dalo buď detaktivovať alebo predĺžiť tú dobu.
  9. Bolo by možné v budúcej aktualizácii pridať možnosť zmeny nastavenia doby (na dlhšiu), po ktorej sa zariadenie automaticky vypne, ak sa nepoužíva ovládač alebo ešte lepšie možnosť túto funkciu úplne vypnúť v nastaveniach zariadenia? Máme totiž v domácnosti imobilného dôchodcu, ktorý si nemôže sám prepínať kanály a často sa stáva, že sa mu zariadenie vypne. Ak by bola funkcia automatického vypnutia (alebo prechodu do úsporného režimu) skôr naviazaná na vypnutie TV, pričom pri zapnutí TV by sa zariadenia opať zaplo samo. Bolo by to super.