w.zaborsky

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O w.zaborsky

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. No ja som stále zákazník Telekomu mám v ňom aj iné služby, teda by som očakával že mi snáď relevantne odpovedia oj oni samotní..snáď to tu má aj nejakého admina
  2. Dobrý deň, po 24 mes. viazanosti som sa rozhodol ukončiť zmluvný vzťah a zrušil som mesačný paušál za používanie tejto služby. Dnes v noci mi prišiel mail, kde mi bolo oznámené, že teda mi bol ukončený licenčný kľúč. Od toho momentu je pre mňa cela zostava bezcenná...chcem sa teda spýtať, ako mám teraz naložiť s centrálou a všetkými zariadeniami, ktoré som si poctivo od vás v priebehu posledných dvoch rokov odkúpil ? Do centrály sa už teraz neviem dostať a teda ani ovládať senzory a čidla ktoré sú s centrálou spárované. Celkom nerozumiem takémuto postupu, pretože čo je teda zmyslom a politikou vašej spoločnosti ? Buď budem mesačne platiť paušál v podstate len za to aby som sa naďalej vedel cez vašu appku dostať do centrály, alebo zariadenia môžem teraz vyhodiť do koša ? Alebo čo mám s tým ďalej robiť...mne to príde tak, ako by som si cez paušál od telekomu splácal mobil a po dvoch rokoch ukončenia zmluvného vzťahu by sa mi mobil znefunkčnil a ja ho mohol akurát tak vyhodiť do koša. Proste mám funkčné zariadenia, odkúpené, ale pokiaľ nebudem platiť 8,99€ tak jednoducho ich môžem vyhodiť ? Ďakujem vám za odpoveď