Lucia6465

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Lucia6465

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Toto bz aj mna zaujimalo, ako mozem deaktivovat zimny balik pri EASE karte, nakolko ten moj vian.balik ma platnost az do konca mesiaca, ale realne je vycerpany, zostatok nejake 2MB a tym padom mi nefunguju data ktore mam kupene na karte . v telekom aplikacii to deaktivovat nejde aj napriek tomu ze tam je ikona deaktivovat balicek
  2. Dobry den, vložil som novu kartu EASY,ktoru mi prave dorucil kurier, zadala som PIN kód. Pokúšala som sa telefonovať aj poslať textovú správu. Nič z toho nefunguje. (Hovor mi hneď zloží a pri správe mi napíše, že sa ju nepodarilo odoslať.) Zavolala som na "číslo" *111# kvôli zisteniu hodnoty kreditu, ale odpoveď bola: Lutujeme, sluzba nie je aktivna. Neviem čo s tým. Dakujem za info.