murbancok

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O murbancok

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. To MegaGURU: Ako som písal vyššie, skúšal som resetovať box do výrobných nastavení a ako jedinú aplikáciu som potom dal Magio Go. Bez úspechu. Teraz som dal vynútene zastaviť všetky aplikácie cez Force Stop Apps (vrátane systémových) a bez úspechu. Rovnako som skúsil box aj od-rootovať cez SuperSU (skontrolované cez Root Checker) a bez úspechu. Stále to seká a vypisuje že prehrávanie nie je dostupné lebo root. Takže tak. Ale ďakujem za radu.
  2. Takže aktualizácia stavu: už cca týždeň na starej verzii apk nejde vôbec nič, vypisuje že sa nemá spojenie na server. Robí to na 2 rôznych Android TV boxoch. Keď nainštalujem najnovšiu apk Magia Go, tak programy idú sekundu a vypnú sa a už ani ťuk. Týmto moja trpezlivosť s Magio Go dosiahla svoj strop. Keďže Androit TV box je už nepoužiteľný a originálne Magio Go TV boxy sú dlhodobo vypredané a nedajú sa ani rezervovať, končím s touto službou a prechádzam na konkurenčné riešenie. Lúčim sa s pozdravom týmu Telekomu ktorý má na starosti túto oblasť.
  3. to yves01: zresetoval som box, ako jedinú aplikáciu som nainštaloval Mago Go a robí to isté ako robilo - idú len niektoré slovenské kanály..
  4. Mám rovnaký problém, ide mi: Jednotka, Dvojka, Markíza, Joj, Dajto, Doma a Joj plus, pri ostatných mi nechce načítať stream. Fungujem na Android TV boxe, na staršej verzii app Magia Go (nová má problém s DRM, keď som dnes pokusne nainštaloval novú tak vyššie spomenuté programy išli aspoň 2 sekundy kým nakoplo DRM, zvyšok programov ale ani tam nespravil ani píp). Robí mi to posledných pár mesiacov, pred tým všetko fungovalo vcelku dobre, medzi tým som nič nové na TV box neinštaloval. Skúsil som v predchádzajúcich príspevkoch spomenutý možný softwarový konflikt a povypínal všetky aplikácie okrem Magio Go. Bez úspechu. Nemáte prosím nejaký typ čo by som mohol ešte vyskúšať? Magio TV Box mi nevyhovuje, nakoľko nepodporuje iné aplikácie ktoré používam.
  5. Tak teda pridám môj momentálny postreh: Win10 64 bit, Chrome ver.56.0, nainštalovaný plugin, nainštalovaný prehliadač, reštart počítača po inštalácii a dostávam toto (bez zvuku):