kamilkamco

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kamilkamco

  • Hodnosť:
    Master člen

Nedávni návštevníci profilu

370 zobrazení profilu
  1. Chcem dotiahnuť konverzaciu, telekom zareagoval na moje podnety a spätne mi dorovnal poplatky za paušál, tak teraz je všetko tak ako bolo na začiatku dohodnuté.
  2. Ja som to mal podobné a až pri požiadavke na zmenu operátora mi bola ponúknutá pre mňa zaujímavá akcia. Odmena za vernosť sa už davno ,,nepraktizuje‘‘ . Ale musím dodať že napriek problemom preferujem Telekom a neodporúčam Orange, bol som u nich 2 x a stacilo mi, a s O2 nemám skusenosti.
  3. Podnety som písal už 2,+ minimalne jeden mal ísť od operatora infolinky, ale to preveriť neviem. Infolinku som kontaktoval cca 8x, plus niekoľko návštev na klientskom centre.Viem že tu sa môj problém nevyrieši, len som chcel upozornit užívateľov na neschopnosť riešiť problém. Nebol som zvyknutý na takéto ,,služby" zo strany Telekomu.
  4. Dobrý deň. V decembri 2016 som bol pri požiadavke na zmenu mobilného operátora kontaktovaný Retenčným oddelením a bol mi ponúknutý Happy XL paušál s 50% zľavou - pôvodnú ponuku som dostal z O2, len ju ,,dorovnali. Bola mi expresne zaslaná zmluva na 2 roky, kde ale ,,akcia" uvedená nebola, tak som volal na infolinku, kde mi operátor potvrdil že akciu vidí v mojom elektronickom profile, bol som pre istotu aj na pobočke v Nitre a bolo mi to tiež potvrdené, dokonca v Januári 2017 ma vylúčili z Magenta skupiny, lebo nespĺňam požiadavky. A faktúry chodia na plnú sumu. Smutné je že ani termín vyjadrenia sa na moju požiadavku C-170127-10711, ktorý si sami stanovili asi nedodržia (do 7.2.2017). Pomaly sa to zbiera, vedieť to v decembri 2016, tak ... Želám pekný deň.