composite19

Člen
  • Počet príspevkov

    1 017
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

273 Výborné

O composite19

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

2 681 zobrazení profilu
  1. Tu na fóre Ti na to nikto neodpovie. Treba zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, napísať na stránke Telekom.sk (vpravo dole, ikonka "potrebujete pomôcť?"), alebo pošli súkromnú správu na FB stránke telekomu. Nabudúce nemusíš zakladať novú tému na tú istú otázku😉 https://forum.telekom.sk/topic/19187-internet-vzduchom/
  2. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-uvedie-novu-verziu-sluzby-magio-internet-vzduchom-nove-objemy-dat-i-dalsie-benefity-pre-magenta-1
  3. Choď na stránku Telekom.sk a v pravom dolnom rohu je ikonka "potrebujete pomôcť?" klikni na ňu a píš😉 Prípadne môžeš chatovať na FB stránke telekomu.
  4. Mám ÁNO L. 10GB je určite prijateľné a mne bohate stačí. V práci a doma mám wifi, tak nie je o čom. Ale sú ľudia, pre ktorých je aj 300GB málo.
  5. Ja verím, že skôr či neskôr Telekom, ale aj ostatní operátori prekopú tieto paušály, kde je pár giga za pár desiatok eur. Aj keď oproti Happy paušálom je to už omnoho lepšie. Slováci chcú dáta veľa, veľa, veľa... 🤑
  6. Cez retenčné za 99,99€ s DPH. 🙉😆
  7. sms

    Sms ohľadom čoho🤔 Treba napísať aj otázku.
  8. Ani makové... 🤣
  9. https://forum.telekom.sk/topic/18562-ako-zrusim-ucet-na-telekom-fore/
  10. Nemôžeš. Najprv zmluvná pokuta, potom nový telefón + paušál.
  11. Z aplikácie sa odhlás a znovu sa prihlás údajmi ako tu na fórum, respektíve Môj Telekom (prihl. meno, heslo). Apka si sama načíta všetky produkty, ktoré máš.
  12. Vyhodí mu hlášku, že nemá nárok na nový telefón (keďže je novo viazaný). Preto treba radšej zavolať, alebo napísať, ako bolo napísané vyššie. Za určitých podmienok je možné, že nový telefón dostane.
  13. Alternatíva je TV cez satelit (magio sat) a čo sa týka internetu, je možnosť zriadiť "magio internet vzduchom", treba si ale overiť dostupnosť na 0800 123 456, cez chat na stránke Telekom.sk, alebo chat na FB stránke telekomu.
  14. @Tataracik, je to platená služba, ale vidíš, čo mu radili na technickej podpore. 😱
  15. Mám vlastný mobilný router. Ako si mám zmeniť jeho nastavenia, aby som mohol využívať službu Magio Internet vzduchom? Aby ste mohli využívať službu Magio Internet vzduchom na vlastnom koncovom zariadení, musíte si v nastaveniach routra vytvoriť nový profil s nasledovnými parametrami: Preferovaná mobilná sieť: LTE (4G only) Názov APN: nechajte prázdne Chceme vás upozorniť, že niektoré koncové zariadenia neumožňujú zadanie prázdneho názvu APN. V tom prípade vám odporúčame prenajať si koncové zariadenie od Telekomu. Postup vytvorenia profilu a nastavenia požadovaných parametrov nájdete v návode ku koncovému zariadeniu. Pokiaľ sa vám nepodarí spustiť službu, kontaktujte službu Pôjdeto na bezplatnom telefónnom čísle 0800 800 700 a požiadajte o pomoc. Môžete tiež využiť webovú stránku služby Pôjdeto.