composite19

Člen
  • Počet príspevkov

    1 047
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

295 Výborné

O composite19

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

3 500 zobrazení profilu
  1. @filipec12, všetko sa dozvieš v piatok. https://touchit.sk/telekom-odstartuje-predpredaj-noveho-iphonu-11-11-pro-a-11-pro-max-v-piatok-13-9-2019/253453
  2. Pre pohodlnejšie spravovanie produktov Telekom odporúča využiť Elektronickú komunikáciu. Po jej podpísaní nájde zákazník v portáli automaticky všetky svoje produkty, môže ich spravovať a nepotrebuje žiadne PIN kódy ani ID kódy. Viac informácii nájdeš tu, ak by si mal záujem: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia
  3. https://www.telekom.sk/id-kod
  4. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vyhladavaniecisla.sk/cislo/0911161365&ved=2ahUKEwi236Cc97nkAhVyUBUIHWpnCp4QFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw3zU0Y9OeyovC5-v8WHNUXO&cshid=1567695078781
  5. @Zuzana_Surmanova K easy karte môžeš telefón kúpiť iba v hotovosti(v plnej sume). Samozrejme môžeš mu kľudne na svoje meno zobrať ďalší paušál (aj s telefónom), najlepšie bude prechod z Easy na paušál (ostane mu to isté číslo). Čo sa týka zmeny adresy, môžeš tak urobiť mailom na marketing@telekom.sk, alebo osobne na ktorejkoľvek pobočke Telekomu.
  6. @JanosovaNikolaPotrebuješ nový občiansky preukaz a zájsť na pobočku Telekomu (zmenu urobia na počkanie), alebo oskenovať nový OP (obidve strany) + kód adresáta z faktúry a odoslať e-mailom na adresu marketing@telekom.sk A novomanželom prajem do života len to najlepšie😉
  7. Akcia mobil každý rok je(dlhodobo) pozastavená. Nový telefón si môžeš zobrať (pokiaľ viem) 3 mesiace pred koncom viazanosti.
  8. @miromin, Tvoju požiadavku zašli mailom na marketing@telekom.sk
  9. O výmenu sim karty môže požiadať len majiteľ tel. čísla osobne na ktorejkoľvek pobočke Telekomu. Ak ešte nemáš 4G sim kartu, výmena je bezplatná. Ak už 4G sim kartu máš, výmena je spoplatnená sumou 3,98€.
  10. A zmluvy už boli podpísané a doručené späť do Telekomu!?
  11. Je to tak v každej zmluve, aj ja to tak mám. Je to pre prípad, keby si chcel zrušiť zmluvu skôr, ako uplynie dvojročná viazanosť (vtedy sa uplatňuje zmluvná pokuta), alebo keď nebudeš platiť faktúry a pod. Výška zmluvnej pokuty sa každým dňom znižuje. A v prvej faktúre tú pokutu určite neuvidíš.😉
  12. @filipec12, 679€ je cena pri kúpe cez web (20€ zľava za nákup cez web). Na pobočke zaplatí 699€, plus 51€ mesačne.
  13. Myslím, že 3 mesiace pred koncom viazanosti, ak si ale nebral žiadne zariadenie, skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo napíš na FB chat a poinformuj sa. Možno sa bude dať aj skôr.
  14. 0800 123 777-číslo na technickú podporu.
  15. https://forum.telekom.sk/topic/14921-puk-kod/?do=findComment&comment=49536