composite19

Člen
  • Počet príspevkov

    69
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O composite19

Nedávni návštevníci profilu

304 zobrazení profilu
  1. Ak si nemenil heslo, tak 1234
  2. Si ma nejako predbehla folky, keď som písal odpoveď, ešte tu žiaden príspevok nebol:-)
  3. @folky ja viem, že Ty len v dobrom, ja zase nič v zlom 😉
  4. Tak buďto overené splnomocnenie, alebo s predchádzajúcim majiteľom navštíviš najbližšiu pobočku Telekom
  5. Štandartne je to 3 až 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky (ak je mobil skladom).
  6. @folky, mesto a ulicu máš v názve témy 😊
  7. A ešte jedna vec, dostali ste len mail o potvrdení objednávky, ale mal by prísť ešte mail alebo sms o vybavení objednávky, skôr Vám služba nepôjde.
  8. Ako píše v tom príspevku folky, ID kód si treba vyžiadať. Nikde ho nenájdete len tak. Mágio box k službe nepotrebujete.
  9. Nabudúce stačí trochu pohľadať.
  10. https://forum.telekom.sk/topic/16693-id-kod-pre-pridanie-produktu/
  11. Skús si zavolať na poruchovú linku 0800 123 777, možno je chyba niekde u nich. Ak nie, tak minimálne poradia čo ďalej.
  12. Ak myslíš veľkosť sim karty, ktorá "pasuje" do Tvojho telefónu, tak si pozri manuál k svojmu telefónu. Určite to tam bude napísané niekde na prvých stranách manuálu.
  13. Ak je to ten istý box ako mám ja, tak na ovládači pod tlačidlom "7" je tlačidlo "TV/RÁDIO" a týmto si prepneš na rádio alebo späť na TV.
  14. @Samer303, @Pepsi, ďakujem za info.
  15. @vagabundacavo, musím povedať, že máš fakt trpezlivosť. Tu sa nikto nad nikoho nepovyšuje. Ale keby si využil príležitosť, ktorú Ti dal @Ľuboš vo včerajšom príspevku (o 9:00), a venoval svoju energiu radšej na riešenie svojho problému, už by si mohol byť ďalším spokojným zákazníkom.Houk-dohovoril som