TheSalko2

Člen
  • Počet príspevkov

    44
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

16 Nadpriemerné

O TheSalko2

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Tak akože aká náhoda. Ja som na to prišiel tak, že obraz bol vyslovene rozostrený aj na HBO a aj na HBO2. Až potom som si všimol, že tam chýba HD označenie v logu.
  2. Tak snad vidim tu kvalitu obrazu.
  3. Mam Magio cez optiku a uz zopar dni vysiela HBO HD v SD. Jedna sa o HBO, HBO2, HBO3 a obidva Cinemax. Volal som vcera aj na telekom, ale problem (u mna) pretrvava aj teraz. Naposledy som takyto stav zaznamenal par rokov naspat, ked takto vysielali cele vianoce. Takze otazka na kompetentnych, kedy budem mat opat HBO v HD?
  4. Tak chybajuce loga, o ktorych som pisal, sa konecne dnes vecer objavili. Necele dva mesiace, slusny vykon
  5. Som prave po restarte, loga nie su. A restartoval som aj asi 3 dni naspat.
  6. Mame tu koniec marca a loga stale nikde. SeznamTV, Viasat History HD, Viasat Nature HD, Viasat Explore HD.
  7. Toto mam a funguje. Napojene na 3 zariadenia . Look what I found on AliExpress http://s.aliexpress.com/rEfENveu Inak napajam to z USB Magio boxu, takze konecne USB aspon na nieco nasiel vyuzitie.
  8. Ehm, videli ste kvalitu obrazu Magio kina? Mám dojem, že je to SD. Na to, že končí rok 2018, japonci majú prvý 8K kanál a v obchodoch nie je možné kúpiť SD televízor, tak to je celkom odvaha na to robiť reklamu.
  9. EPG

    Už niekoľko týždňov je EPG pre niektoré HBO mimo. EPG zobrazuje niečo iné, ako sa práve vysiela. Raz je to HBO, inokedy HBO3, prípadne HBO2. Už v minulosti som si dal tú námahu, aby som dokázal, že sa nejedná o zmeny na poslednú chvíľu. V niektorých prípadoch sa jednalo o zmenu urobenú 3 týždne pred vysielaním a Telekom to nebol schopný spracovať. Predpokladám, že sa situácia nezmenila a Telekom a jeho dodávateľ EPG to proste nezvláda. Takže ak má niekto z miestnych adminov chuť, posuňte do zodpovedným osobám.
  10. Túto tému som zakladal 30. marca. Dodnes v EPG nevidím názov dňa. Gratulujem Telkom, tak intenzívne ignorovanie našich požiadaviek som naozaj neočakával. PS: sám som programátor a viem, aké “zložité” je dorobiť názov dňa.
  11. To iste je aj na viacerych programoch, tusim nejake primy.
  12. Toto mi robilo uz davnejsie. Ale stacilo ist o krok spat a opatovne sa pokusit o nahratie a uz to zrazu islo aj bez tej spravy.
  13. Vďaka @Luboš, som rád, že sa toho niekto ujal.
  14. Tak pozerám, že Matey už má nastavený status "Bývalý člen nášho tímu"....
  15. Kedysi chodil na toto forum uzivatel @Matey, ktory obcas posunul nase poziadavky zodpovednym ludom. Ale zjavne uz nepracuje pre telekom a pomaly ziskavam pocit, ze si tu vlastne iba my, uzivatelia, piseme medzi sebou a nikto zodpovedny sa o tom ani nedozvie. Take nieco ako /dev/null