Marek123987

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Marek123987

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Volania a SMS zadarmo v skupine, vrátane Easy
  2. Vďaka všetkým za odpovede. Hádam to opravia rýchlo. Tie 3 dni som odhadoval podľa sms, ktorú mi poslali ako automatickú odpoveď na nahlásenú závadu.
  3. Ako hrôza toto.... ADSL dnes okolo 17:00 evidentne odpojili. Prestal úplne fungovať pôvodný internet, sms neprišla. Tak som pozapájal nový router, všetko ako treba. Po nahodení všetkého ako treba, internet nefungoval. Dal som tomu ešte ale hodinu času, či nenaskočí. A nič. Tak som volal na technickú podporu, pán veľmi ochotný, ale pomôcť mi nevedel. Prečo? Lebo vraj to evidentne zle zapojili v teréne, nakoľko on nevidí prechod žiadneho dsl signálu k našej prípojke (pána necitujem presne, takže možno si to pamätám nepresne a píšem hlúposť). Výsledkom je, že budeme min. 3 dni bez internetu, kým to v teréne dajú do poriadku.
  4. Skúšal som, nefunguje. Na telefonickej podpore viac menej nevedeli poradiť nič.
  5. Zdravím, 5.1. sme podpisovali zmluvu na prechod z ADSL na VDSL. Na predajni bolo povedané, že do 3 dní od doručenia routeru kuriérom mi príde sms, že služba je aktivovaná a môžem to pozapájať. Router bol doručený v utorok doobeda 10.01., preto 3 dni už prešli. Koľko teda reálne trvá aktivácia tej služby? Aké s tým máte skúsenosti? Ďakujem. Marek