johan2438

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O johan2438

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Súhlasím s Rebuy30 - tiež ma to "žerie"
  2. Ahojte, nezdá sa mi rýchle spotrebovanie kreditu na easy karte, no telekom si účtuje za výpis NE HO RÁ ZNU cenu 12€ Akým iným spôsobom sa dá reklamovať rýchla spotreba?
  3. Ja mávam podobný problém a dostal som tieto "rady" cez chat - Rušenie je nastavením slabého frekvenčného kanálu v Routeri / ale Váš frekvenčný kanál využívajú aj susedia a v určitých časom keď viac sťahujú môže signál klesnúť alebo úplne vypadnúť, avšak ak ste mali pred tým ako ste zaznamenali problémy so signalom cez wifi napr väčší výpadok el.energie aj wifi v Routeri poškodená - môžete router aj reklamovať s podozrením na zlú wifi ak ho máte ešte v záruke - taktiež aj ten huawei čo tam máte sa dá už nastaviť aj do módu Route - takže vie Vám slúžiť ako ako rozvádzač optického signálu a zároveň ako wifi Router ak máte o to záujem zavolajte na linku 0800 123 456 a požiadajte aby Vám pridali WIFI na ONT / a v podstate Vám odbudne jedno zariadenia v domácnosti a vlastnosť Routera už prevezme huawei a ten bude teda aj vysielať WIFI signál
  4. V prvom rade som sklamaný, že moja odpoveď prostredníctvom mobilu (MI 5X - android) neprešla! Mňa by najviac potešilo, keby sa Telekom viac venoval aj ostatným svojim zákazníkom, nielen členom tohto fóra. Ako? Pri uzatváraní zmluvy má na (skoro) každého zákazníka e-mailový kontakt a tak má možnosť mu posielať informácie o súťažiach, ktoré vytvoril aj na tomto fóre. Takto by ich mohol zlákať za členov. Ja som sa o niektorých súťažiach Telekomu dozvedel z netových zdrojov. A ešte jednu dôležitú aktivitu žiaden operátor nerobí a Telekom by mohol byť prvý! Aspoň raz za rok by mohol svojho klienta priamo hlasom osloviť s otázkou na spokojnosť, prípadne mu ponúknuť vylepšenie paušálu. Keď je klient už na odchode na inú ponuku ku konkurencii, je obyčajne neskoro presviedčať ho, aby zostal.
  5. 1. Zákazníci, ktorí sú členom jednej skupiny Magenta 1, môžu medzi sebou bezplatne - telefonovať aj esemeskovať aj ememeskovať 2. Aké mobilné programy môžu byť členmi skupiny Magenta 1 - akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta 3. Čo má spraviť zákazník Magenty 1, ak si nevie poradiť s nastavením prihlasovacích údajov pre služby Telekom alebo so zálohovaním kontaktov - zavolať na bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník light 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov
  6. - Max 5 členov - Happy M alebo vyšší
  7. Super - dakujem!!!
  8. Nechapem to podrazdene reagovanie... ake stale vytahovanie? mas pod menom hodnoenie, tak sa pren neurazaj, radsej keby si odpovedal, ak vies. matey-ovi som pisal predvcerom, no bez odozvy. Privitam ukoncenie reakcii, ktore niesu k teme. Dik za link
  9. chcel som ju v magio go, kde napatri zrusit, ale to ty - ako znalec, iste vies. Takato odpoved Ti nestaci? STACI!
  10. Poistka pri oznacenom programe *18, *16... sa neda zrusit, iba zmenit na nizsi, rep.vyssi stupen
  11. Pekny den, rad by som mal trvalo odblokovane tv programy, nemame male deti... a na pomoc z technickej podpory - po cakani ako prvy v poradi desat minut - som to vzdal! Ako na to?
  12. Pekny den, rad by som mal trvalo odblokovane tv programy, nemame male deti... a na pomoc z technickej podpory - po cakani ako prvy v poradi desat minut - som to vzdal! Ako na to?