maho

Člen
  • Počet príspevkov

    15
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O maho

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Predpokladam, ze som asi vo vlne Tsunami, BA stare mesto stale bez signalu.
  2. A co tak zavesit tuto dolezitu informaciu na web telekomu?
  3. A co tak zavesit tuto dolezitu informaciu na web telekomu?
  4. BA stare mesto - signal na "pridel". Chvilu som v sieti, potom zasa bez siete. Na webe ziadne info, na 0800 123 456 tiez ziadne info, na 0800 123 77 ked sa preklikate ponukami vam konecne plechova papula konecne oznami, ze je vypadok vo vasej lokalite. Myslim si ze ak vedia cez sms poslat info o nezaplateni faktury, vedeli by zaslat aj info o vypadku cez sms. Samozrejme, ze po volani na 0800 123 456 mi obratom prisla sms, ze ved mozem vyuzivat aplikaciu Telekom a ze v nej je vsetko dolezite. No ta mi je pri vypadku asi na dve veci
  5. Odpoveď z Telekomu, citujem: " Ikona VoLTE sa vo Vašom MT sice nezobrazuje, ale pokiaľ počas hovoru svieti ikona 4G, tak hovory sú uskutočňované ako VoLTE hovory. Pokiaľ sa ikona zmení na inú (napr. 3H, alebo H), tak sa hovor uskutočňuje ako klasický hovor."
  6. Ahojte, službu mám aktívnu a na mobile zapnutú, no napriek tomu sa mi nezobrazuje tak, ako napr. pri Sam Galaxy S9+ ikona VoLTE. Máte niekto s týmto skúsenosť, ako VoLTE spojazdniť?
  7. Som rád, že používam iného poskytovateľa internetu, ktorý ponúka skutočne superrýchly internet na rozdiel od Telekomu. Byt odkázaný na "superrýchlosť " cez ADSL, VDSl od Telekomu, tak vyhodím router z okna rovno do budovy Telekomu
  8. Práve si pozerám stránky ohľadne Magio internetu a zaujal ma reklamný baner typu: Široká dostupnosť Surfujte doma cez najmodernejšiu optickú sieť, ktorej dostupnosť neustále rozširujeme. Získate tak prístup k superrýchlemu Magio internetu. Rád by som teda využíval najmodernejšiu optickú sieť, keďže je široko dostupná a dostupnosť sa neustále rozširuje. No najväčší paradox je, že Telekom mi túto možnosť už niekoľko rokov neumožňuje ponúkanou rýchlosťou v danej lokalite, môžem použiť len VDSL pripojenie. Človek si tak povzdychne, keď si prečíta takýto reklamný baner a z okna sa pozie na sídlo Telekomu , že možno sa aj ja dočkám superrýchleho internetu od Telekomu v budúcom živote
  9. Takze... po niekolkych volaniach do Telekomu problem s MMS odstraneny... Ak by bola ich linka spoplatnovana, tak prevolam majland... je nieco pre mna neskutocne aby sa moj problem, ktory bol nakoniec na strane Telekomu odstranil po mojich X volaniach do Telekomu a ked som sa spytal po odstraneny problemu s MMS, ze v com bol problem, dostal som informaciu " neviem, nemam to tu napisane z prislusneho oddelenia"... jedna operatorka dokonca pocas môjho telefonatu s problémom MMS riesila to, ze preco som jej povedal, ze mam mobil pri sebe, ked teraz nemozem skontrolovat nastavenie mobilu... a to som hladal len v menu telefonu tu polozku, ktoru mi nadiktovala, ze mam najst v telefone... pisal som aj do LG priamo na podporu, odkazali ma na operatora... Odporucam volat na ich technicku podporu a dozadovat sa odstranenia problemu, pokial sa problem s MMS odstrani... prajem vela nervov a odporucam mat pri sebe pri volani nabijacku na telefon.... no a mozno sa zadari... P.S.: ked som sa spytal, ze ake benefity mi da Telekom ako dlhorocnemu zakaznikovi pokial sa zaviazem dodatkom na niekolko rokov, tak som dostal odpoved "vianocnu ponuku ktora je momentalne v ramci kampane a vyhody Magenta ktore su urcene pre vsetkych "... dakujem Telekom za taku bohatu ponuku klientovi s cca 15 rocnou históriou na postpaide....
  10. Ahojte, nahodou nema niekto problem s odosielanim a prijimanim MMS po poslednej aktualizacii softu?
  11. Daj sem printscreen kde to mas ty v portali... Kopirovat linky nemusis...
  12. Konecne nieco realne, ano MALO... ako vidis nie je...
  13. Vdaka za skopirovane linky... Tak teda kde realne tu info najdem? Podla informacii ktore su v jednom z tych linkov som info o viazanosti nenasiel...
  14. Tiez si myslim, ze sa nejedna o aroganciu. Len treba zo strany Telekomu posilnit operatorov v case, kedy je najviac vytazena infolinka.
  15. Zdravim, kde na portali Moj telekom zistim, kedy mi konci viazanost? Pokial sa to cez portal neda zistit, zaujima ma aj dovod preco. Dakujem. Martin