viking01

Člen
  • Počet príspevkov

    16
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O viking01

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Ďakujem.
  2. Zdravím. Chcel som sa opýtať či náhodou nevie niekto koľko € robí zmluvná pokuta pri zrušení viazaného deezeru. Ďakujem.
  3. Čiže tým pádom si tam nemôžem pridať ani rodinného príslušníka. No "super". Ale díky za odpoveď.
  4. Zdravím, môžem sa opýtať že ak mám paušál s ičom a chcel som si pridať rodinného príslušníka ktorý má tiež svoju firmu do magenty, prečo to nejde ? Mi tam niečo trepe že môže byť iba jedno ? Prepáčte, ale čo to je za hlúposť ? Opravte si to prosím. Ďakujem
  5. Zdravím. Chcel som sa opýtať, či ešte stále preverujete tú dostupnosť optického internetu v šamoríne na školskej ulici. ...

    ďakujem

     

    1. Mirko

      Mirko

      Dobry den. Ano, stale je to v rieseni. Poziadaviek je teraz vela, dochadza teda k zdrzaniu pri vybavovani. 

      Poprosim este o trpezlivost, verim ze este tento tyzden pride odpoved. Dakujem.

  6. Zdravím. Chcel som sa opýtať, kedy konečne má Telekom v pláne zriadiť optické pripojenie k internetu. Ide konkrétne v Šamoríne na Školskej ulici č 8. Videl som už káble z boku pri bydlisku. Ďakujem.
  7. Zdravím 19.11. mi konci viazanosť na paušáli. Kedy najskôr by som ho mohol zrušiť ?
  8. Zdravím, chcel som sa opýtať na deezer hifi. Je to možné aktivovať aj keď mám akciovú verziu premium za 3,00 € ? Pripadne ako a kde sa to aktivuje. Ďakujem
  9. Zdravím. kód PID na prihlásenie na portál sa dá zistiť iba cez pracovné dni? Ďakujem
  10. Zdravím, chcel by som sa opýtať ak mám súkromný paušál vo viazanosti ale potreboval by som ho preniesť na moju firmu je to možné ? Čo k tomu potrebujem a je to možné urobiť aj cez telefón ?
  11. Zdravím, chcel by som sa opýtať, či sa náhodou neplánuje pokrytie optickou sieťou v Šamoríne. Konkrétne by išlo o Školskú ulicu. Ďakujem.
  12. Dobrý deň. Chcel som sa opýtať, či je možné urobiť prenos telefónneho čísla do telekomu a zároveň si aktivovať program bez záväzkov.
  13. Dobrý deň. Chcel som sa opýtať, ak som bol v minulosti zákazníkom telekomu, ale prešiel som aj s číslom k inému operátorovi, je možné sa vrátiť ak mi nevyhovuje ? Výpadky sygnalu atd .... Dik za odpoved.
  14. Zdravím. Ako mám uložiť do môjho routra Huawei prihlasovacie údaje, aby som sa nemusel zakaždým po zapnutí prihlasovať znova? Som pripojený cez kabel a širokopasmové pripojenie. Dík za radu
  15. Dobrý deň. V telekome mi menili stary router za tento nový co ma aj pripojenie na wifi. Len ked som dal vyhladat mojim ntb wifi siet routra tak tu siet nenasiel. To by malo to Huawei-bSUv atd.... to mi musia aktivovat nadialku ? napojenie na net cez kabel a magio tv ide. Ďakujem za radu