Gajdy40

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Gajdy40

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ja som pochopil pani tak,že niektoré objednávky už odišli a keďže teraz nie sú ,musím čakať.Ešte sa ma spýtala či nechcem iný telefón
  2. Dobrý deň, Mňa by zaujímalo ako telekom rieši postupnosť vybavovania objednávok.Dnes náhodou som sa stretol s tým,že keď som si riešil vybavovanie magio tv tak pani čo mi volala kvôli overovaniu údajov spomenula,že vidí aj moju objednávku na predlženiu paušálu.Objednávka,že ale ešte neodišla lebo telefón už nemajú na sklade(xiaomi mi 10 t pro extra) a čakajú na doskladnenie.Celkom ma to zarazilo,pretože telefón som si objednal 6.11.2020 ráno o 02:53 čo bol prvý deň predaja a keďže som mal nočnú zmenu tak som "lustroval"stránky telekomu a tento telefón tam bol možno pár minút(ak nie sekúnd).Áno,po tomto telefóne som šiel cielene.Možno sa našiel niekto rýchlejší ale trúfam si povedať,že som musel byť určite jeden z prvých...Že si počkám mi až tak nevadí,ale keď vidím že tento telefón už ani nie je v ponuke ma až tak neteší. Preto sa chcem spýtať v akom poradí sa vybavujú objednávky,alebo prečo keď som musel byť jeden z prvých čo si telefón objednali upredností telekom iných. Ďakujem.
  3. Áno, viem, že prídu tieto dva telefóny-aspoň tak to tu bolo komunikovane... Ale už veľmi dlhú dobu je slabucka ponúka od xiaomi v telekome,. Oproti konkurencii zaspali, aby ich top telefón od xiaomi bol Redmi 9🤦‍♂️
  4. Aj tie spomínané telefóny budú v ponuke alebo ako si mam predstavit tu "blízku dobu"? Konkurencia ich ma v ponuke už pár týždňov..
  5. @Lucka dakujem za info...Týmto máte o zákazníka navyše na ďalšie dva roky :-)A už aby boli v ponuke.
  6. Ďakujem za odpoveď... Tak ešte chvíľku počkám a som zvedavý co bude v ponuke od xiaomi😉
  7. Veru je, pytam sa preto, lebo je to už asi jediný dôvod aby som ostal ešte v Telekome po 16 rokoch,kedze mi konci viazanosť.
  8. Dobry den, Už pred viacerými dňami som si všimol že zmizli z ponuky telefóny xiaomi mi 10 a aj jeho lite verzia.Budú ešte v ponuke? Ďakujem za odpoveď.
  9. Zdravim, 21.11.2016 som si bol na pobocke v PB prepisat na seba sluzby(TV,internet,pevna linka).Papiere od toho dna podpisane,platne mali byt od 1.12.2016.Bohuzial stale si tieto sluzby nedokazem pridat do sluzby magenta(prepis akosi nemaju v systeme cize na moje meno nic nie je evidovane)...A ano, kontaktoval som zakaznicku linku 300krat a len prepacte, budeme urgovat,napiseme na pobocku ...Nechcem radu len NECH UZ TO KONECNE NIEKTO Z TELEKOMU vyrieši a ideálne tak aby som znovu nemusel ist na pobocku a cakat tam hodinu...