MARKUB

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MARKUB

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. toto je moja prvá aktívna účasť na fóre, pretože som to potrebovala niekam zavesiť, keďže mám s telekomom opakovane problémy. Pred 2 rokmi mali síce magioboxy, ale nemali technikov, jednoducho bez oznámenia technik neprišiel v avízovanom čase , deň dovolenky som minula naprosto bezúčelne, po zavolaní na zákaznícku linku sa tam so mnou nikto 3 dni nebavil .Prišlo obligátne ospravedlnenie ( podobné ako teraz Matey) o nedostatku technikov.....nakoniec mi ho tesne pred vianocami zapojili bola som "nový " klient" na Magio. Teraz trochu iná, ale veľmi podobná situácia .A keďže je to problém s telekomom tak to vešiam na telekomácke fórum. Nemá zmysel volať na zákaznícku linku alebo robiť cirkus na pobočke, tí ľudia nie sú kompetentní mi s tým pomôcť, aj keby chceli ( na pobočke ten magio box reálne mali, len mi ho nemohli vydať!). A viem, že ani tu mi s tým nikto nepomôže. Nahnevala ma politika firmy, že keď som "starý" klient, musím chápať , nič nechcieť a platiť načas účty. Magio go skutočne veľmi môj problém neporiešilo,je to zbytočne komplikované a seká. Nie nemám internet od telekomu a ani ho nechcem. Nečakala som ani toľko reakcií , ale je mi jasné, že firma tu má ľudí, aby som mala pocit že sa tým niekto aj zaoberá. V januári už o druhý magiobox nemám záujem, malo to byť hlavne na Vianoce pre deti. Od Telekomu určite odchádzam, skôr preto, že sa mi nepáči ich politika - hlavne ku "starým" klientom. A btw ..v Tescu majú mlieko vždy, je to ich základná komodita, akou by mal byť magio box pre telekom... :-)
  2. bojujem ...nepotrebujem bojovať za seba, len tak sa ventilujem...nemusíš reagovať keď nechceš, vlastne som ani toľko reakcií nečakala...
  3. a prečo by som mala kupovať kábel...a mať ďalší natiahnutý v detskej izbe...ja viem že je to o chcení ale aj o prístupe tej druhej strany...keď ja plním všetky podmienky,prečo to občas neurobí aj tá druhá strana? hlavne keď jej prešľapy sa opakujú?
  4. Vidím že nie som sama a tak problém poriesim definitívne po skončení viazanosti už by to nemalo trvať dlho...mala som vianočnú predstavu po Vianociach ten druhý magio box nebude až taký potrebný tak to nechám na iných poskytovateľov... aj pred dvomi rokmi som mala problémy pri zapajani... to tiež končilo dvt-b?
  5. MagioGo môj problém nerieši, keby som chcela pozerať programy na notebooku tak si nekupujem televízor. A keďže je to televízor do detskej izby, nie je smart. Problém je v tom , že vždy, keď ja niečo potrebujem od telekomu, narážam na výnimočné situácie. Znechutenie pretrváva.
  6. no neviem...na predajni magio box mali len mi ho nemohli vydať...stále si myslím že to nie je fér marketing, podľa mňa sa s vianočným dopytom dá počítať...keďže som mala už problémy pred 2 rokmi s komunikáciou pri zapájaní prvého magioboxu, a problém je znova, som týmto prístupom k "vernému" klientovi sklamaná a určite po vypršaní zmluvy zmením providera
  7. Tak..dnešná " príjemná " skúsenosť... chceli sme si dať darček pod stromček - nový televízor s pripojením na Magio, jeden už síce doma máme, ale budú sviatky, prídu deti, dva televízory budú fajn...LENŽE v Telekome funguje diskriminácia...keďže už jeden set top box máme, ten druhý môžme dostať až v januári..Síce na pobočke ho mali, nemohli nám ho dať., pretože systém zablokoval objednávku, máme prísť až v januári. Nerozumiem tomu..... Som klientom Telekomu už dlhšiu dobu - že by to bol problém??? pre "starších" klientov neplatia žiadne výhody? Platím pravidelne, nestalo sa , aby som s platbami meškala...Asi bude najrozumnejšie zmeniť providera, stať sa novým klientom v inej spoločnosti a využívať benefity nového zákazníka.