Miro_Brziak

Člen
  • Počet príspevkov

    17
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Miro_Brziak

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Len napíšem správu a už ma to stihne odhlásiť z dôvodu nečinnosti. Paráda.
  2. Už som niekde písal, samotná Win 10 sťahuje a odosiela dáta a nie je ich málo. Nezdá sa mi že každý deň ale dosť pravidelne a je to cca 200MB. Služba svchost.exe, rôzne adresy, porty zablokovať sa nedá. Aktualizácie sa dajú vypnúť cez group policy ale toto neviem odsledovať. Tak isto, web stránky plné obrázkov a multimédii. Bavil som sa o tom na pobočke Telekomu že 5 alebo 15 GB je v dnešnej dobe dosť málo, ta kukal na mňa ja teľa na maľované vráta.
  3. Ku spotrebe. 2 dni som nebol doma na nete keďže som spotreboval 14,96 GB, info z web stránky Telekomu. Inštaloval som Win10 a neustriehol som že sa začali sa sťahovať aktualizácie, + synchronizácia mailov. Takže som som si šetril nejakých 300-400MB. Po 2 dňoch som zapol NTB, pozerám žiadny prístup na internet, reštart NTB a routra nepomohol, zapnem FF a hneď hláška že som prečerpal 15GB dát že či chcem si zakúpiť voľné dáta. Keďže mám program na kontrolu traficu, skontroloval som že za tú dobu sa stiahlo 30MB dát, viac nič. Takže veľmi pochybujem o ich meraní traficu. A evidentne nie som sám.
  4. " Môj " telekom > Zmluvy > Zobraziť (podpísané) > Obdobie (všetky) > Aplikovať filter ... ho.no. Hm.. nejak dlho robia tie zmeny.
  5. No v Telekome sú na zmluvy experti. Požiadal som o zriadenie ADSL, do týždňa mal prísť technik na vyjadrenie k zriadeniu ale už o 2 dni ma na pošte čakala zásielka (ADSL router+zmluva) ktorú som samozrejme neprevzal lebo som aj tak tušil že moja žiadosť o zriadenie linky dopadne tak ako po iné roky (6) , nijak. Áno, vyjadrenie technika - nemáme volné linky. 21. storočie, rok 2017, nemáme volné linky.
  6. A ešte ho aj vypípajú.
  7. Dovtedy, pokiaľ sa naozaj budú zaujímať o potreby zákazníka a nie iba o zisky pre platy "SLOVENSKÝCH TOPO MANAGEROV" Pre Telekom je jednotlivec úplne ukradnutý. Majú ho u **piip**.
  8. Momentálne sa bez informačných technológii (PC, TV, telefóny, zabezpečovacia technika atď.)nikam nepohneme. Všetky potrebujú pripojenie na net, žerie to dáta, aktualizácie s ktorými je lepšia funkčnosť a plno iného. Šak len blbá TV stiahne s novým firmware 700MB. A 5 GB na mesiac, tak možno si ešte manželka stiahne aj nejaký recept. Alebo doplatok za 1GB. 6€ , to sa asi s koňom zrazili.
  9. Tak to asi vyzerá že si budem musieť doplatiť do 15GB aby som si každý mesiac netrhal vlasy a na konci obdobia prejdem ku Orange.
  10. Ale to je na Slovensku úplne normálne. Zákazník zatiaľ stále ťahá za kratší koniec. Nemajú konkurenciu, tak si robia čo chcú. Na tie pridr..né reklamy peniaze majú.
  11. Áno používam Adblock. Googlil som ohľadom Win10 a traffic dát. Je dosť ľudí čo to riešia. Takže nakoniec program Netlimiter, v sieťových službách som našiel proces ktorý to sťahoval a obmedzil som rýchlosť na 5bitov/s, takže to trochu pomohlo.
  12. Bral som od nich wifi len preto lebo mi bolo sľúbené že linku dotiahnu. Kedže sú monopol, iného poskytovateľa som si vybrať nemohol. To som mohol rovno ostať o Orange aj s nejakým benefitom, kedže som u nich od 1998. A ešte majú o 1GB viac.
  13. Samozrejme že je ale že vraj nie sú voľné linky. Pre nich je lepšie brať odo mňa 22€ bez práce ako 15€ a ešte by museli ťahať linku.
  14. Lemešany
  15. Závidím vám toľko dát. Ja musím vystačiť s 5 GB čo sa mi vlastne nikdy nepodarí. A to neexistuje žiadny Youtube a iné sťahovanie. Dokonca nepoužívam ani antivír kvôli update-om. A o win update ani nehovorím. Už 6 rokov žiadam o DSL linku.