vasekg

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O vasekg

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Hlavne problémy s nastavením alebo dokonca nefunkčnosť. Inak dobré sa chváli samo...
  2. Ešte jedna otázka: kde stiahnem najnovší súbor MagiogoBrovserPlugin.msi ???? Možno tu je práve chyba.
  3. Neviem, kde je u mňa chyba (teda si myslím), ale nainštaloval som do Chrome rozšírenie Magiogo, a všetko funguje O.K., ale asi iba na "našich" kanáloch (1, 2, JOJ, Markíza,ČT...), ale keď chcem pustiť kanál, napr. Eurosport, DigiSport... vlastne nejaké "cudzie" kanály, tak nabehne čierna obrazovka a hore vpravo "Načítavam ..." a ... a ... a nič. Iba stále načítava a načítava. Nechal som to bežať aj dosť dlho, aby sa to už načítalo, ale proste nič sa nedeje. Prípadne sa niekedy stane, že obraz aj nabehne, ale iba tak na 1 - 2 sec., vlastne iba preblikne a potom zasa iba čierna obrazovka. Už bez "Načítavam ...". Tak neviem. Pritom v mobile (Android) mi tie kanály normáne idú. Poradí niekto, čo s tým?
  4. Zle pridaný príspevok, - malo byť : Tak nad kúpou nového HDD som ani nepremýšlal. Cena najmu vs. cena nového HDD - tam je jasné riešenie . Ale mal som dobrého suseda. Dal zadarmo starší HDD, ale po preverení cez PC bol dobrý. Tak uvidíme , ako dlho a či vôbec vydrží. Zatiaľ je to O.K.
  5. Tak môžem potvrdiť, čo píše "Flymaster". Konečne sa mi podarilo zohnať dobrý disk 160 GB (pôvodný mal iba 80 GB), naformátoval som ho NSFT a strčil do magia. Po stiahnutí software magio normálne nabehlo a ide. Dá sa aj nahrávať a zatiaľ "drží". Uvidím po pár dňoch, či sa neobjavia nejaké problémy a či problém bol iba fakt v HDD. Z podpory T-comu mi po mojej tvrdšej odpovedi znova odpísali, že ... citujem: " Z nasej strany sme vymenu HDD nikdy netestovali, takze Vam ani nevieme povedat, co vsetko s nim treba spravit." No ... odpoveď od technikov by som si predstavoval asi trochu inak. No čo už. Ale si myslím, že výmena HDD asi nebude problém, ale asi iba v prípade nejakej chyby na základovej doske, napájaní alebo niekde inde .... potom asi treba pristúpiť na výmenu cez T-com.
  6. Presne viem o čom píšeš, ale toto všetko mi je jasné. Ale dostal som "diplomatickú" odpoveď z podpory T-comu, a že si mám radšej prenajať nový magio box!!! Tak teraz neviem, či sa mám dať do nejakej "opravy" a skúsiť to nejak dať do normálu, ale platiť za prenájom ... no ten môj problém zasa nie je až taký, aby som to musel riešiť takto. Ale vďaka všetkým za záujem. Ak by niekto presne vedel ako na to - poraďte, rád to vyskúšam.
  7. Disk v mágiu je stále rovnaký od kúpy. Mágiu nebolo nikdy ani otvorené. Ale skúsim tu technickú podporu, čo mi povedia. Aj tak vďaka za čas.
  8. Dobrý večer, mám magio box už vo vlastníctve ( asi 6 - 7 rokov) od T-com a zdá sa , že sa niečo deje s HDD. Občas sa nahrávka zastaví a nedá sa pokračovať v prehrávaní, mimo archívu sa dá sice vrátiť na sledovanom kanále, ale niekedy sa "záznam" jednoducho vymaže a nedá sa vrátiť ... atď. Dá sa vymeniť pôvodný HDD za iný HDD, čistý (format), alebo je nutné nejak špeciálne tento nový disk upraviť, naformátovať, nahrať nejaký program, alebo ...??? Vďaka za informáciu.