101060778

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O 101060778

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. ďakujem
  2. ďakujem dam to na reklamaciu
  3. dobrý deň. nabíjačku som skúšal aj inu lebo mame doma 3 takéto telefóny no je to to iste .chcem sa pýtať aky je to factory reset a ako ho urobiť? ďakujem dobrý deň. nabíjačku som skúšal aj inu lebo mame doma 3 takéto telefóny no je to to iste .chcem sa pýtať aky je to factory reset a ako ho urobiť? ďakujem
  4. Dobrý deň. Chcem sa opýtať či mi vie niekto poradiť .asi pred 3-4 dnami mi začal telefón nabíjať pomaly .bol stále nabijany cez origo nabíjačku stále keď som pripojil tak sa zobrazilo nabíja rýchlo a teraz vôbec .po pripojení nabíjačky sa zobrazí hláška nabíja pomaly .neviem kde môže byť problém a ako by sa to dalo opraviť ? telefón je ešte v záruke ďakujem pekne za radu a odpoveď
  5. nemenil by som nič
  6. Prečo je to voči inym zakaznikom nespravodlive,ved možu urobiť to iste
  7. Terka povedal: Ahoj @101060778, Odstúpenie od zmluvy možno vykonať zaslaním listu, alebo osobne na predajni. Pri odstúpení je potrebné vrátiť všetky koncové zariadenia, resp. príslušenstvo (modem/ router, Magiobox vrátane diaľkového ovládača, a káblov SCART a HDMI), ktoré mal zákazník v prenájme. Doplnková časť poplatku sa Vám odstúpením zruší tiež. Pekný deň Terka t.j že žiadnu nesplatenu čiastku nebudem musieť doplatiť
  8. nakolko mam viazanosť magio internetu do 3/2018 a ktomu platim doplnkovú časť za ntb 9€ .Takže odstupenim od zmluvy by som prestal platiť doplnkovu časť tych 9€. a hned na to by som si zradil novu službu tu istu .
  9. no ja službu mam takže by to to znamena že ani router by som nemusel vraciať nakolko by som ihned zriadil internet : odstupenie k 31.7.2018 nova služba k 1.8.2018 .
  10. Dobrý deň. Chcel by som využiť odstupenie od zmluvy magiointernet k 31.7.2018 mam koncove zariadenie router ZTE a a hned by som si od 1.8.2018 zriadil novu službu magio internetu.ako dlho by trvalo znovupripojenie ako nového zakaznika (smozrejme z routrom a pod.) ďakujem
  11. ahoj odoslal som ju a aj potvrdzovaci email mi prišiel ,volali mi takže sme to zadali ešte raz a je to OK.Jednuducho sa ta objednavka stratila.dik za odpoveď
  12. Dobrý deň.Vytvoril som objednávku cez web no niekde sa stratila čo mam robiť ?na emaily mi nikto neodpoveda ,po telefonate ma mali kontaktovať po 10 min no nikto mi s5 nevolal.Važne zvažujem odisť od telekomu ku konkurencii.