Merfi

Člen
  • Počet príspevkov

    149
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

65 Výborné

O Merfi

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. @Macejko33Stači zavolat na linku zákazníkov.Za predpokladu,že si ešte v termíne.S rasosťou prenos stopnú
  2. @Matus93Divný názor.Ja tento rok od nich migrujem 4.čísla a aj napriek tomu s tvojím názorom nesúhlasím.Telekom môže mať podmienky s ktorými nesúhlasíš,ale nijako ťa nevedia donútiť,aby si podpísal viazanosť.Takže podpisom zmluvy si sa slobodne rozhodol.V prípade ak sa ti zmluva nechce čítať na predajni,tak si paušál objednaj cez web a maš dva týždne na preštudovanie podmienok a následné zrušenie
  3. Dôvodov môže byť viac.Môže sa jednať o chybu v systéme,môže to byť tým,že prvý rok bol paušál so zľavou a druhý rok sa mohlo platiť viac a môžete si myslieť,že je to cena za mobil.. Ale ak je to chyba v systéme,tak ja mám s Telekomom len tú najlepšiu skúsenosť(čo sa týka reklamácií)a určite vám celú sumu dopropisujú
  4. @ASK Možno sa mýlim ja a on nemá žiadny problém a je iba zvedavý. Problém s id som mával kedysi,keď som na Iph používal Gevey sim na unlock sietie.Ak neboli uložené čísla s medzinárodnou predvoľbou,tak zobrazilo iba tč volaného,aj keď bol v zozname.
  5. @ASKTak takúto vetu tam nevidím ani v jednom príspevku.To čo vidim ja je,že má problém s identifikáciou volaného predpokladal som,že by nikto neriešil nejakú medzinárodnú predvolbu,ak by mu to nespôsobovalo nejaké problémy...
  6. Áno správne.Ale píše,že má kontakt uložený a aj napriek tomu sa mu zobrazuje len číslo.Ak by sa mu zobrazilo meno,tak by nevedel,že má miesto +421 nulu. Ale možno som ho len špatne pochopil
  7. @Vendo77a zobrazuje sa ti len číslo?Ak áno,tak si skontroluj,či nemáš číslo uložené na sim aj v tel.V takom prípade niektoré telefóny nezobrazia meno,ale iba číslo
  8. Tak ono je to od Telekomu este velmi dobra cena,ked za zriadenie LTE pyta 1000€ ,15GB stoji 30€ a ponukaju to zatial asi len v casti Ba a aj to iba pre firmy. Telekom ma na 100% lepsiu a kvalitnejsiu siet ako postari,takze argument,ze by to siet nezvladla neobstoji.Skor mi to pride ako o dodrzanie podmienok licencie,aj ked je im jasne,ze v tej cene to nikto nekupi
  9. Aktuálne je to O€..
  10. Tak Orange to má tiež,len je mi divné,že to nemajú zadarmo,ale spoplatňujú to.Telekom to nemá asi preto,lebo to nemá zmysel.Stačí použiť existujúce free aplikácie.Ak máš Iph,tak facetime.Ak máš android,alebo win,tak použi Whatsapp,alebo Viber
  11. nevýhodou je len to,že ak je to skôr,tak sa nedá predĺžiť výhodnejšie
  12. Ano.Pokial sa jedna o opravnenu reklamaciu(neopravnena by musela byt uvedene vo vystupnom protokole),tak mate narok na vratenie splatok za telefon a vypovedanie zmluvy.Samozrejme aj na uplne novu zmluvu s novym telefonom A ich povinnostou je doriesit reklamaciu v stanovenom termine.Aj v pripade,ak nemaju nahradny diel,maju problem s postou a pod.Staci si vygooglit SOI a pre istotu sa na ten konkretny pripad spytat.
  13. Na tom co tvrdi operator naozaj nezalezi.Vy nemate zmluvny vztah so servisom,ale s operatorom.Ci sa operator do 30dni dohodne so servisom je naozaj iba ich problem.Stihnu,fajn,Nestihnu,maju smolu a musia vam vratit doterajsie splatky za telefon a ak budete mat zaujem,tak musia umoznit novu zmluvu,alebo vypovedanie starej Ina vec by bola,ak by to bola neopravnena reklamacia,napriklad prasknuty disp a pod.Ale to by muselo byt riadne zaznacene v protokole
  14. na tom urcite.Ved toto dotahovanie je riadne offtopic a na nasom fore by som to uz davno presunul mimo hlavnej temy
  15. NA reklamaciu maju 30dni.Pokial to nestihli,tak sa to berie vo vas prospech.V tom pripade mozte podpisat novu zmluvu a novy telefon