Merfi

Člen
  • Počet príspevkov

    197
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

115 Výborné

O Merfi

  • Hodnosť:
    Profík
  1. Nechcem sa teraz Telekomu nejako zastávať(nemám absolútne žiadny dôvod),ale máš nejakého operátora,kde by bol ten telefón v cene eshopu? Myslíš,že Orange,alebo O2 ich majú lacnejšie?😂
  2. Bohužiaľ ak má podpísanú zmluvu s pol ročnou alebo ročnou zľavou,nepomôžeš si
  3. Máš pravdu aj z M aj z L
  4. želám všetko dobré v tomto aj v tých ďalších😉🍾🍾🍾🎆🎆🎆
  5. @marek256Nikto ti nedokáže dať viac,ako ti vie operátor sľubiť😉 povedali ti len teoritické maximum,bez reálneho overenia.Ak ti to nevie dsť majiteľ linky,tak nájomca už vôbec nie
  6. @safecomMne tiez,preto som teraz pisal len cenu a nie operatora a konkretny program.Ale je to ich forum,takze na to maju narok.Ale viac by ma potesilo,ak by sa zacali spravat flexibilnejsie a aspon by dorovnali cenu konkurencie Mne to dotahovanie s retencnym a zjednavanie ako na nejakom trhovisku dost vadilo.Bol som platiaci zakaznik,ktory dostal vyhodnejsiu ponuku od konkurencie a oni neboli schopny dat to,co este pred par mesiacmi dostal moj znamy...Samozrejme,ze to nastve
  7. @EUROINVESTMajú najkvalitnejšie sieť,tak si asi myslia,že si to môžu dovoliť.Ja som tento rok preniesol 3.čísla a nechal som tu len Easy kartu.Porovnateľná kvalita a cena 16,20€ ..Telekom ponuka bola 18€.Rozdieľ síce halierový,ale išlo skôr o princíp.Škoda.že sme špecifický trh a nemáme tu Rakúskych,Francúzkych,Poľských alebo Talianskych operátorov
  8. Skús dať výpoveď zmluvy z dôvodu nedodržania 30.dňovej reklamačnej doby a uveď pracovníka,ktorý reklamáciu riešil.Myslím,že sa ti ozvú do pár hodín😂
  9. Nenaladíš.Stlač menu,o tri kroky nižšie máš videopožičovňu
  10. @RadkatelekomH.Nizsiu sumu dostanes len v pripade,ak das prenos ku konkurencii a ozve sa ti retencne.Idealne je pockat po vianociach,vtedy budu mat viac casu a mali by sa ti ozvat.Ale co sa tyka sluzby,tak to miesas dokopy.Nikto ti predsa nerozkaze zobrat si aj zariadenie.Telekom ti ten telefon naozaj neda grastis a musim sa ich zastat,je to tak u vsetkych operatorov.Telekom ma sice aktualne najdrahsuie pausaly,ale zariadenia k nim ma najvyhodnejsie a ako @ASK spravne podotkol,ak mas zly signal,tak skus inu siet
  11. @Krista16ako prvé skús vypnúť a zapnúť telefón.Ak si tel vypýta pin a aj po zadaní nenabehne signál,navštív najbližšiu predajňu.Tam ti preveria,či je problém i vás v dedine(pochybujem),alebo máš ko sim,prípadne sa ti pokazil telefón
  12. Nie.Neziskas nic len odomknutie tvarou,o nieco rychlejsi procak a o nieco lepsi fotak.A das za to jednu beznu vyplatu naviac.Ak ti to za to stoji,tak sa to oplati.za mna nie
  13. Veď sa do neho prihlás a pozri,či nemáš wifi vypnuté.Prihlasovacie údaje sú na ňom
  14. Bohužiaľ má @composite19pravdu.Nieje dôležité čo ti povedia,ale to,čo je v zmluve.To isté platí aj o poisťovniach a ak si to čo tvrdí predajca nenecháš ukázať,kde konkrétne sa to v zmluve nachádza,tak si platíš len za falošný pocit bezpečia,v tvojom prípade ceny za paušál.U teba je tiež ešte jedno riešenie.Keď si doma(na Slovensku)tak večer zavolaj na akékoľvek číslo(manželka/dieťa)zdvihni jej to a nechaj bežať hovor celú noc.To samozrejme opakuj každý večer.Je to totálne trápne riešenie,ale tie podmienky majú asi všade rovnaké a toto je jeden z mála spôsobiv,ako sa to dá “obchádzať”. druhá možnosť je sťažovať sa na konkrétneho predajcu a ak máš dôkaz toho čo tvrdil,tak sa to dá riešiť ako zámerné zavádzabie zákazníka.Ak dôkaz nemáš,tak skús reklamáciu a daj aj dôvod reklamácie.V telekome mi v takýchto prípadoch vždy vyšli v ústrety
  15. Tak 43 dní je naozaj dlho.Ale za to,že nemáš paušal od nich,naozaj nemôžu. štandartná reklamačná doba je 30.dní a potom sa môže odstúpiť od zmluvy.Či to plati aj na net netuším ,ale malo by.Ale nokde nepíše o o ide.Ak je to metalika,tak nepôjde ani Orange,pretože idu cez Telekom.Potom naozaj asi len zavolať “vyššie” a pourgovať.Skús napísať niekomu z moderátorov.Možno vybavia viac