kisty.jan

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kisty.jan

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Aha, takže keď je plná ústredňa, automaticky zmizne miesto z mapy pokrytia?
  2. Nikto nič podobný problém? Ja sa ale pýtam, prečo naša ulica je 5 mesiacov bez pokrytia, tzv. tmavé miesto na mape a nikto nie je schopní to riešiť.... služba tam pritom je.. Došli porty a nechce to Telekom uvádzať?
  3. Ako teda vieme zabezpečiť, aby mi nevzali port? Resp. ako to riešiť ak nie je možné urobiť ani objednávku, pretože moja ulica z nejakého dôvodu už viac nie je pokrytá internetom.
  4. Je to tak ako píšeš. Z Telekomu bez problémov...
  5. http://www.dsl.sk/article.php?article=20998 Už niekto inicioval aj článok.. Rozmýšľam, či to nebudem riešiť cez SOI - obmedzovanie hospodárskej súťaže.
  6. Ako píšeš, bohužiaľ neprípustné riešenie riskovať porty.
  7. Zdravím, mám takýto problém. Mám zapojené do domu dve telefónne krútené dvojlinky. Obe linky majú telefónne číslo. Jedna je pevná od Telekomu (kde bol v minulosti internet), druhá je Orange DSL s rýchlosťou 15Mbps pri profile 18400/1150 Kbps. V Orange mi končí viazanosť o cca 10 dní a chcem preto v Telekomu združiť služby. Chcel som si teda nechať zaviesť DSL internet od Telekomu, to ale nie je možné, pretože pár mesiacov podľa webu nemá celá ulica žiadna pokrytie. V telekome mi povedali, že nie sú schopní urobiť žiadnu objednávku na prípojku. Následne by som samozrejme Orange zrušil. Problém nastal vtedy, keď okolité ulice pokryli VDSL a naša ulica zmizla z akéhokoľvek pokrytia. Nie som tak schopní premigrovať linky. Nejaká rada?
  8. úplne iná v Prešove...
  9. To by aj mňa zaujímalo, skoro rovnaké :D... Akurát, že je tam mám FTTC..... od 27.12.2017... A cez web to overiť neviem, pretože aj mapa uvádza, že žiadne pripojenie na ulici nie, čo samozrejme nie je pravda.