macekovaj

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O macekovaj

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň, takisto, menil som PC, nainštaloval som si Chrome nanovo, ako aj doplnky tak ako predtým sú aktívne, ale neprehrá mi ani program ani archív, len vypisuje chybu: Doplnok Native Client spustíte pravým tlačidlom myši a keď to chcem urobiť, táto možnosť Spustiť Native doplnok je neaktívna ... ako ďalej, aby sa to dalo používať, keď už to mám v cene?
  2. pri pokuse o prezeranie archívu vypisuje tentokrát: Stream načítaný, otváram ... ale čo otvára?! program sa z archívu stále pozerať nedá, a to je už cca 3.mesiac, čo ste to nedokázali vyriešiť ... ako to asi robí UPC, keď im ten HorizontGO funguje ?
  3. dobrý deň, donedávna mi fungovalo prezeranie týždňového archívu cez prehliadač Firefox, potom začal vypisovať hlášku o nepodporovaní tohto prehliadača a aby sme si nainštalovali Chrome. Ten sme si teda nainštalovali a istú dobu to pod tým Chrome išlo ... Potom však to zase vypadlo a nepomohlo nič iné, iba opätovná inštalácia Chrome a zase to niekoľko dní išlo... Teraz sa však situácia zmenila, nepomohla ani reinštalácia Chrome, v ňom samotnom www.magiogo.sk pri pokuse prehrať program z predpoludnia vypisuje text v prílohe. Takže nechápem ako to môže pod Chrome vypisovať, že tento prehliadač je už nepodporovaný a nech si nainštalujeme Chrome. Predtým sme boli v UPC, kde prehrávanie archívu fungovalo na akomkoľvek prehliadači (horizonGO) a takisto predtým zase nezávislá služba tv2go, kde sme si predplatili archív niekoľkých programov. Platíme si službu, ktorú nevieme využívať, tak načo to potom robíme? Odišli sme z UPC na základe vašej obchodnej kampane,kde ste nasľubovali niečo, čo nedokážete zabezpečiť. Mali by ste pristúpiť k nejakej kompenzácii za to, že tú službu neviete dodať, to by bolo od vás seriózne. Alebo potom zariaďte to, aby to fungovalo. O rok, keď nám skončí viazanosť, sa budeme rozhodovať podľa kvality poskytnutých služieb a predpokladám, že pri takýchto skúsenostiach zase zmeníme dodávateľa TV a internetu tak, ako minulý rok, keď sme sa nechali zlákať k vám.
  4. Dobrý deň, chcem sa opýtať na vytvorené Mágio náhrávky na Mágio Go (nie na Mágio Box) ... Keď ich chcem prehrať cez prehliadač na rôznych PC (Firefox, IE,...), dokonca aj cez web rozhranie na tablete s Androidom, ostane čierna obrazovka .... cez aplikáciu Magio Go to však na tablete ide ... Ide to teda prehrávať len cez aplikáciu? Ak áno, existuje nejaká aplikácia aj pod WIN 7,8,10? Peter