Martenzistor

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Martenzistor

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Dobry den,mam v poslednej dobe nasledujuci problem s ktorym si nevie poradit ani operator (telekom). Mam od telekomu optiku XL, dali mi wifi router Huawei HG8145V5. Stiahol som si aplikaciu, zmeral rychlost, je v pohode 450MB download, ping max 4ms a upload cez 30. Vsetko sa to javi ako super hodnoty, problem je ten, ze ked sa prihlasujem na VPN do prace, vsetko je zrazu brutalne pomale, programy v ktorych pracujem , je tam ako keby oneskorenie, ked kliknem tak to reaguje po 10 sekundach. KAzdemu z prace vsetko funguje ako ma, iba ja mam ten problem, nasi IT technici povedali ze z ich strany je vsetko v poriadku a chyba je u mojho operatora, ze oni zaznamenali ping 200-300 a obcas vyskoci aj na 2000ms. Ja, ked si to meriam cez appku (Speedtest) a cez kabel, ako som uz spominal, hodnoty su ukazkove...a teraz som skusil spravit hotspot cez mobil (4g siet telekom) a vsetko funguje pekne plynulo a to mam podstatne mensiu rychlost a vacsi ping a nejdem cez kabel. V com si myslite ze moze byt problem? Telekom sa tvari ze on chybu nema, vystriedal som uz troch alebo styroch technikov. JEdine co mi napada je wifi router? Technik mi povedal ze som na verejnej sieti, ze je to v poriadku, ze vraj problemy su s neverejnou sietou, netusim co to znamena ale ak som nastaveny OK tak potom chyba musi byt inde. Taktiez IP adresa sa javi normalne, ze tam s IP adresou by tiez vsetko malo byt v poriadku. Odporucil mi restart routera - toto chcem brat ako poslednu moznost kedze mam prepojenych XY zariadeni, nemam cas to teraz vsetko nastavovat znova....ono raz to ide uplne v pohode, inokedy su vyssie spominane problemy. V pozadi mi nebezi nic, ziadna telka, radio, ciste len PC. Za odpovede a nejake riesenia Vam vopred dakujem.
  2. Podotykam este jednu vec - meral som to priamo cez kabel. Nie wifi
  3. Tu rychlost som udaval na zaklade stiahnutej appky ktoru si tu dal. Jasne zeby mi nenapadlo robit to cez browser 🤦‍♂️ . Na technicku podporu som volal, vyresetovali to. Chlapik mi poradil ze mam podat reklamaciu/staznost. Podal som a podla nich je vsetko v poriadku ze je to take pomale...
  4. Dobry den, Mam optiku na dome XL a teda 600/60 - je mi jasne ze to nemusi dosahovat tieto maximalne udaje, ale ked mam rychlost ia 360MB tak je to akoze v poriadku a nemam to riesit? Podal som staznost/reklamaciu a odpisali mi, ze z ich strany je sluzba korektne poskytovana. Cim to moze byt ze je ta rychlost taka aka je? Router mi nastavil technik ako ho nastavil, Huawei - nejaka mala biela krabicka, nie ta velka cierna premiova. Neviem ci to uz mam nechat tak alebo zistovat viac... Dakujem
  5. Mam kabel Bandridge Cat 6. Skusim to vecer cez appku
  6. Dobry den, Nechal som sa nahovorit na opticke pripojenie kedze to tak ospevovali a som maximalne sklamany a neviem co mam robit. Garantovali mi 600/MB pripojenie, rychlost stahovania vsak mam okolo 180MB/s. Meriam to ked vsetko ostatne mam povypinane a cez thernetovy kabel kvalitnej znacky. Nemeriem to cez wifi. Nechapem. Dokonca mi dali udajne premiovejsi router - Sagemcom 5655v2 AC. Neviem co robit....mam doma aj dalsi wifi router TP Link Archer v300 ale zatial som neskusal to napojit ani neviem ci by to slo nejako... Volal som technikom, vraveli ze vsetko je v poriadku. Keby som mal aspon tych 300 tak mavnem rukou ale garantovali mi 600MB a mam smiesnych 180
  7. 1 b 2 a 3 c
  8. To sna ani nieje mozne...clovek si priplati, aby mal sport v HD, vy ho tam nedate a koli vasej neschopnosti, som nuteny dat si obycajny sportovy balicek, aby som mal NS2? Kedy ho zaradite do ponujy v HD? Ved 12 novembra ide najvacsia udalost v UFC a koli neschopnosti vasej ja zas skoncim za internetom...si robite **piip**?!