denisapopluharova

Člen
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O denisapopluharova

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. net

    Dobrý deň,chcem sa informovať prečo mi stale vypadava net a magio sa mi stále sam od seba reštartuje v polke filmu čo pozeram,. A prečo sa neda rozprávať z kompetentnými ale z robotom na linke technikom?
  2. že sa tu dozviem viac ako inde a od iných Tu sa mi dostalo zatial vždy lepšiej odozvi ako na zakaznickej linke alebo na predajny . A prajem Všetko najlepšie k výročiu
  3. Znašej strany som si na 100% ista že nie. Prečo? lebo som ho mala len ja a ked som dala do mechaniky cd tak mi začal dyspley robiť čiary po celej obrazovke . Nik iny na ňom nebola viem že by som určite si ho naschval alebo ako kolvek nepoškodila nový notebook. A neboj neukamenujem ťa . Len mi je luto že su s Telekomom stale len a len problémy . Ked zákaznik nezaplati dva dni faktúru tak už vypisuju že ju treba čo najrýchlejšie platiť ,ale ked zákaznik potrebuje od ných pomoc nedočká sa čo je fakt na zaplakanie. Vôbec im nezáleži na zákaznikovi,to je všetko ....
  4. Neviem čo je tu chaotické.Dala som si predlžiť zmluvu na existujuci produkt ktorému som si zobrala aj notebook.A hned som si menila aj čislo pevnej linky lebo ma obťažovalo jedno číslo každý deň.Objednavku som mala tam zadanu už 27.8.2018 a bola mi vybavená až 27.9.2018. Aj to som si musela stale vyvpolavať do Telekomu ako stoja moje objednávky a pokažde som dostala inú odpoved,takže chaoticke to bolo z telekomu nie odomna .Nakonec som si volala 26.9 do telekomu kde mi bolo povedane že obe moje objednavky su zrušené !!!!!!!!!!!!!! A ani som nevedela prečo.....Zak.linka plus predajna v Nových Zámkoch dávaju milné informácie a potom to tak dopadne ako to dopadlo. Je pravda že hned na druhy deň to je 27.9.2018 som mala všetko vybavené aj notebook aj zmenu čísla,lenže notebook mi išiel celkove 2 dni a pevna linka čo mi zm,enil číslo tak som bola rada že budem mať konečne klud a nebude ma otravovať nikto tak to začalo odznova lebo sme dostali tel.číslo po nejakej doktorke a tak mam každe ráno aj 15 hovorov na objednavku k nej A ked som si písala aj v pondelok volaal do telekomu tak mi povedali aj napísali že mam si zavolať to AGEM že tam maju servisaka a nepovedali že treba isť na predajnu !!!!! Tak som si tam volala a dohodla sa na kurierovi čo ho prevezme a ake bolo moje rozčarovanie ked mi prišiel notebook po 5 dňoch a že zavada bola prasknutí dyspley čo vobec nebol!!!!A ked už ide o to písala som aj na ten meil a nikto sa neozíva,moje skusenosti poseldne roky s telekomom zlé,zda sa mi že ked ste nový zákaznik dobre že sa nepretrhnú aby boli milí,ochotní ale ak ste tam už roky rokuce tak si vás pinkaju z jednej strany na druhú . Snad to je zrozumitelne napíane .................
  5. Ano rieši lenže ja som im poslala len poskodeny že bol lcd dyspley robilo mi to cez celu obrazovku čiary a ked mi ho vracali už bol prasknutí dyspley
  6. Mám to na fb stranke kde mi to napísali a a jsom si preistotu volala tam a to iste mi bolo povedane
  7. Ja mam v poslednom čase velku smolu zo spoločnosťou Telekom Zadavala som si objednavku v auguste. Stale som si vyvolavala na zak.linku ako mi stoji objednavka a dostavala som odlišne odpovede. Naposledy my bolo povedane že to urguju a nakonec mi bolo povedane že boli zrušene obe objednavky . Ked som to tu na stranke riešila tak mi tu odpisali že na druhy deň mam čakať kuriera aj sa stalo ,žiadnu vec čo som si brala s telekomu som ešte neriešila cez reklamaciu toto je prvá a takto to dopadlo ,mam produkt ,ktorý nieje mojou vinou nefunkční a mam zaň platiť 2 roky? Je to dosť neseriozne že každy vam s tej spoločniosti povie niečo úplne ine a nakonec ked si tam volate vam povedia že tam nemaju ani záznam z hovoru ,tak potom o čom je to celé? Písal som tam.
  8. Dobrý deň,chcem sa spýtať prečo mi bol povedaní iný postup ako ma byť pri reklamacii. Konečne som sa po mesiaci dočkal vybavenia dvoch objednávok predlženie zmluvy a zmena pevnej linky čisla. Lenže ake bolo moje rozčarovanie ked niotebook mi fungoval len jeden deň na druhy deň sme ho zapli že si pustíme cd a vtom mi na lcdčku zostali same pásiky a notebook na nič nereagoval ,tak som volala do telekomu a tam mi bolo povedane že si mam zavola ť technikovi do AGEM že pod tu firmu spadaju záruky. OK tak som si z AGM všetko vybavila ale čo mi včera prišlo som skoro šok dostala ,reklamacia zamietnutá lebo je prasknutý dyspley? Dyspley nebol prasknutííííííííí. Tak som si volala do lenova ako mi v sprave odporučili v AGEM a tam mi bolo povedané že to vy ako spolonosť Telekom ste to mali riešiť a vymeniť kus za kus . A čo sa týka pevnej linky ok zmenene číslo ale za ake? Každe rano tu mam 20 telefonatov že hladaju doktorku a chcu sa objednať, Príde mi to že po mesiaci ste konečne vyriešili moje objednavky ale nie tak ako by som chcela pripada mi to ako naschvál ,nič nejde ako ma . Prečo mi nebolo povedane že treba isť prve na vašu predajnu ale hned za servisakom?
  9. To je snad žart.Tak zase mi bolo povedane že moja objednavka je v riešeni ale nie tak ako som ju ja zadala to už je fakt choré,dajte tam ludí čo sa tomu rozumeju a vy ako spoločnosť mate aj zaujem o zákaznikov? V poslednom čase sa presviečam že ani nie.
  10. Chcela by som vedieť načo mate predajne a zak.linky ked na ani jednej nedostanem normálnu odpoved čo sa týka vaších služieb. Stáleho zákaznika si pohadzujete ako horúci zemiak. Od 28.8.2018 som si dala objednavku na predlženie zmluvy a chcela som zobrať notebook. P.Gašpar ktorý to so mnou riešil mi povedal že treba poslať podpísanu zmluvu a potom bude vyskladnený produkt,a do dnešného dna nič. Povedal mi že všetko je už spravene ako ma byť a čo sa dnes dozviem ? ž e moje dve objednavky su zrušene,ale neviem prečo,žeby tam u vás nevedeli čo robi lava a prava ruka? To myslite vážne že mam čakať do 5.10.2018
  11. 1. skupina sa neda menit 2. volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo