romanjek

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O romanjek

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vďaka za odpoveď. Bohužiaľ však nie, túto SIM mám v 4G routri na záhrade kvôli kamerovému systému a tým pádom netelefonujem z nej, ani neposielam SMS, nie to ešte aby som hocakým spôsobom menil aktívne balíčky, čím by som automaticky prišiel o ušetrené dáta. Až na tento incident som bol s množstvom dát spokojný. Mám momentálne iba poslednú sms z routra, pretože už sa mi aktivoval balíček na deň za 50 centov a pre ušetrenie ďalších denných výdavkov som na diaľku vypol 4G na routri, pokiaľ mi Telekom neodpovie, ako riešiť túto situáciu. SMS je: "30 dnovy datovy balik bol deaktivovany z dovodu nedostatocneho kreditu. Dalsie data si mozete dokupit po dobiti kreditu." Ešte raz zopakujem, isto naisto mám 3GB na 30 dní za 6 eur, zmenu som nerobil, kredit včera 7,66, dnes už 7,16 kvôli internetu na deň.
  2. Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie) 29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 € ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit. Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
  3. Podporuje Easy Pecka SIM karta internet 2G alebo 3G? Mám dva mobily, ktoré nepodporujú 4G a nejde mi na nich spustiť internet 3G. Nastavenia APN mám správne, jeden mobil si ich stiahol sám aj pre internet aj APN. Či už len 4G funguje?