era.bitterova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O era.bitterova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Keď prišla tá nová služba, elektronický podpis tak som sa zrazu nemohol dostať na stránku aby som mohol zaplatiť. Vraj mám ísť do Telekom centra a tam si vyžiadať ten podpis aby som mohol fungovať cez web. Na počudovanie som dostal odpoveď v centre že tá služba je neznáma a samotný operátori nevedeli čo majú robiť keď som im povedal moju požiadavku. Potom volali na tri miesta kým zistili že služba nefunguje a asi ani nebude. Tak načo implementovali službu ktorá je nefunkčná ? Za 2 týždne a po 3 upomienkach konečne zapli službu tak že som si ho mohol aktivovať cez mail alebo číslo a mohol som si zaplatiť faktúry. Mne chodí elektronická faktúra kde kliknem, čo ma presmeruje a zaplatím. Len cez ich "delegácie" som sa nemohol dostať :0 . Bol som na dovolenke a zabudol som zaplatiť včas faktúru, došiel mi e-mail že keď nezaplatím , odpoja ma. Tak som okamžite zaplatil, splatnosť bola v ten deň. Na počudovanie za 2 týždne mi dojde faktúra na dvojnásobok. 20 euro za odpojenie ??? pritom som nebol odpojený , a 5 euro za omeškanie. Poslal som reklamáciu, vložil som ako dôkaz naskenovanú poslanú platbu. Zistil som že k nim došla platba až za týždeň. Ale musím pochváliť, urobili mi dobropis a nezarátali mi "pokutu" a platil som o toľko menej. Aspoň v tomto mi vyšli v ústretí. Mohli by si ale urobiť poriadok v systéme keď im platby ktoré pošlem príklad 1.1.16 im dojde až 10.1.16. Objednal som si službu "preloženie pevnej linky z jednej adresy na druhú" a následne by som chcel rovno aj nový internet cez pevnú linku... pani mi poslala informácie , kedy sa má zastaviť technik sa nato pozrieť.... všetko bolo fajn, dohodol som sa s technikom, došiel... no nedalo mi opýtať sa ako to bude fungovať, dobre som urobil. Zistil som že on nemá v systéme žiadne preloženie pevnej linky, iba natiahnutie nového káblu pre internet. Bohužial systém ho nepustil (taký malý skener). Vravel že mi nemôže spraviť čo chcem lebo to nemá v objednávke, aj keď tam fyzicky bol , lebo to nemá v skeneri. Musel zrušiť objednávku a že mu mám zavolať a objednať si to u neho. Cítil som sa jak debil. Veď tu stojí predo mnou a mám mu volať ? Potom mi navrhol že on to rovno zadá do toho skenera a keď mu to prejde tak sa vráti ku mne. Za 2 dni sa vrátil, preložil mi pevnú linku a zapojil mi kábel na internet. Potom mi vraví že nemusím mať pevnú linku aby som mohol mať internet. S tým ma úplne dorazil. Som myslel že niekoho v tom momentne zabijem. Prečo to nemohol povedať predtým ? Nemusel som si preložiť pevnú linku a mohol som mať (sólo) internet bez pevnej. Mám tento internet asi pol roka bez výrazných výpadkov, nestažujem sa, ale zdá sa mi moc drahý nato že mám 10mbit za 20 euro... bohužiaľ som na takom mieste kde nieje iná možnosť pripojenia jedine ešte cez vzduch čoho som silný odporca. Ale bol za nami pánko z Telekomu a vravel že idú zapájať Optiku či máme záujem, vravím jasné čo najskôr. Uvidíme kedy to bude